Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه فرمانداری فیروزکوه، مهدی یوسفی جمارانی در نشست خبری با محوریت تشریح پروژه‌ های ویژه ایام دهه فجر امسال اظهار داشت: در این ایام، ۹۹ پروژه صنعتی، تولیدی، خدماتی و عمرانی در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: با اجرا و بهره‌برداری از این تعداد پروژه زمینه اشتغال یکهزار و ۴۰۰ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول تصریح کرد: اعتبار پروژه‌های قابل افتتاح ۹۸ میلیارد تومان و اعتبار سه پروژه کلنگ زنی   ۴۶ میلیارد تومان است.

به گفتهٔ فرماندار فیروزکوه، ۳۱ پروژه از آنها روستایی و در بخش های مرکزی و ارجمند با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد که از محل ارزش افزوده تأمین اعتبار شده است.

یوسفی جمارانی بیان داشت: مدول اولیه تصفیه‌خانه فاضلاب شهری با اعتباری بالغ بر ۳۰میلیارد تومان، گاز رسانی به روستاهای درده، پیرده، کدوده، کاوده با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان و ایجاد مرکز معاینه فنی خودروی سبک با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی با اعتبار یک میلیارد تومان از دیگر پروژه هایی هستند که در دهه فجر امسال کلنگ زنی خواهند شد.

وی با اشاره به شاخص ترین پروژههای قابل افتتاح در این ایام گفت: شرکت الیک پارت تولید کننده لنت ترمز با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیار تومان (۲۰ میلیارد تسهیلات از تبصره ۱۸ و ۱۵ میلیارد تومان آورده) که توسط بخش خصوصی انجام شده است و برای ۲۴۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی می‌کند.

این مقام مسئول خبر داد: شرکت نوید تجارت ایستاتیس تولید کننده چسب کاغذی با اعتباری بالغ بر  ۱۲یلیارد تومان که اشتغال برای ۱۱ نفر را فراهم می کند نیز افتتاح خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تولیدی آویشن فیروزکوه با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با اشتغالزایی ۱۰ نفر به بهره برداری می رسد.

این مقام مسئول اعلام کرد: افتتاح ۴۳۶ واحد مسکونی با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و همچنین مجتمع تجاری فیروزه با ۱۴ واحد تجاری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از منابع داخلی بنیاد مسکن که اشتغال برای ۱۵ نفر را فراهم می کند نیز در دستور افتتاح قرار دارند.

فرماندار فیروزکوه تأکید کرد: اجرای عملیات آبخیزداری در حوزه آرو، سله بن، جلیزجند با اعتباری بالغ بر ۳میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از منابع ملی توسط  اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و پروژه عشایری بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان توسط فرمانداری از دیگر طرح‌هایی است که در دهه فجر امسال بهره‌برداری خواهند شد.

شهرستان فیروزکوه متشکل از دو بخش مرکزی و ارجمند با جمعیتی افزون بر ۳۳ هزار نفر در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 دهه فجر شاخص گاز معاینه فنی منابع طبیعی و آبخیزداری قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتباری بالغ میلیون تومان مقام مسئول میلیارد تومان دهه فجر امسال بهره برداری یک میلیارد دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۰۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم

پروژه اومااویا در ۲۳۰ کیلومتری شرق «کلمبو» پایتخت کشور سریلانکا به اجرا درآمده است. با افتتاح این پروژه ظرفیت آب مازاد رودخانه‌های استان «اووا» (Uva) برای توسعه کشاورزی منطقه کم‌آب مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و همزمان ظرفیت تولید ۱۲۰ مگاوات برق عملیاتی می‌شود.

 تولید ۲۹۰ گیگاوات ساعت انرژی در سال، تامین آب مورد نیاز پنج‌هزار هکتار از اراضی کشاورزی منطقه خشک جنوب شرقی سریلانکا و انتقال ۱۴۵ میلیون مترمکعب آب از منطقه پُرباران به مناطق خشک، از جمله اهداف این پروژه است که به همت متخصصان و مهندسان ایرانی در کشور سریلانکا اجرا شده و با حضور مقامات دو کشور ایران و سریلانکا به‌ صورت رسمی افتتاح شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است