Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم جوان پرسپولیس حالا چند مهاجم بزرگ دیگر را جلوتر از خود در تیم می بینید و باید با آن ها رقابت کند.

طرفداری- امیر روستایی، مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت:

شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود. کادر فنی جدید هم به تیم اضافه شده‌اند و از روز اول با تلاش زیاد در حال کمک به تیم هستند. اعضای کادر فنی از همه بازیکنان شناخت کافی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقایان مطهری و  فنایی در پیکان مربی‌ام بودند و از این نظر برایم خیلی خوب است. خود آقا یحیی هم به شهرخودرو شخصیت داده بود و در تمرینات خیلی چیزها از او یاد می‌گیریم.

به گزارش سایت رسمی پرسپولیس؛ او ادامه داد:

خوشبختانه بازی مقابل تراکتور را هم بردیم و شروع خوبی در نیم‌فصل دوم داشتیم. کادر فنی فقط چند جلسه با ما کار کرده بود اما دیدید که بازی پرسپولیس چقدر تغییر کرده بود. با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته‌ایم ان‌شاءالله در بازی شنبه مقابل نفت آبادان هم سه امتیاز را کسب می‌کنیم.

روستایی درباره جذب دو مهاجم جدید و سخت شدن رقابت در خط حمله پرسپولیس گفت:

بله طبیعی است که کار همه ما سخت می‌شود. همان اولی که به پرسپولیس آمدم می‌دانستم چقدر کار سختی برای بازی کردن دارم ولی همیشه تلاشم را کرده‌ام که خود را به کادر فنی ثابت کنم. در نیم‌فصل اول هم کالدرون به من اعتماد کرد و در چند بازی به میدان رفتم اما بخاطر اردوهای تیم ملی امید سایر بازی‌ها را از دست دادم و کمی شرایطم سخت شد اما الان دیگر اردوی تیم ملی هم نیست و می‌توانم به طور کامل تمرکزم را روی پرسپولیس بگذارم. بازی‌های زیادی تا پایان فصل مانده و امیدوارم بتوانم خود را به کادر فنی ثابت کنم و برای تیمم گل هم بزنم و هواداران پرسپولیس را خوشحال کنم.

روستایی درباره نتایج تیم ملی امید هم گفت:

ما بازیکنان خیلی خوبی داشتیم. من در مسابقات مقدماتی در جاکارتا فیکس بودم و نمی‌دانم به چه دلیلی در تایلند بازی نکردم. حرف برای گفتن زیاد است اما به نظرم ارزشی ندارد که بخواهم به کسی بی‌احترامی کنم و برای همه اعضای کادر فنی تیم امید آرزوی موفقیت می‌کنم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ثابت کنم کادر فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود

کمک مربی بدنساز تیم پرسپولیس که از تیم ملی بسکتبال به جمع سرخپوشان ملحق شد تا همراه با پپه لوسادا کارهای بدنسازی سرخپوشان را انجام دهد، کارش را در تیم جدید خود استارت زده است.

تشکری‌نیا بعد از حضور حمید مطهری به کادر سرخپوشان تبریزی ملحق شده تا تیم دستیاری یحیی گل‌محمدی تراکتور با حضور او، مطهری و عسگری کامل شود.

این مربی جوان احتمالا برای بازی با فولاد خوزستان هم راهی اهواز خواهد شد تا اولین تجربه خود را با تراکتور پشت سر بگذارد.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود