Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@19:11:55 GMT

۲۰ نفر در حرم منور رضوی به دین مبین اسلام مشرف شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۱۰۴۱

۲۰ نفر در حرم منور رضوی به دین مبین اسلام مشرف شدند

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی از تشرف ۲۰ زائر و گردشگر به دین مبین اسلام در حرم منور رضوی خبر داد. ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

محمدجواد هاشمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: در طول یک سال گذشته تعدادی از گردشگران و زائرانی که به حرم منور رضوی مشرف شده‌اند پس از تحقیق و تدبر به دین مبین اسلام مشرف شده‌‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی بیان کرد: طی یک سال گذشته 20 نفر از این زائران و گردشگران در حرم منور رضوی به دین اسلام مشرف شده‌اند و ویژه برنامه‌هایی نیز از سوی آستان قدس رضوی و اداره زائران غیرایرانی به این مناسبت برای آنها تدارک دیده شده است.

پرچم گنبد حرم رضوی هم‌زمان با آغاز ایام فاطمیه سیاه‌پوش شدپذیرایی دائمی از زائران و مجاوران در چایخانه حضرتی حرم رضوینوای روح‌بخش دعای توسل به نیابت از شهدای مقاومت و ‌سانحه هوایی در حرم رضوی طنین‌انداز شد‌

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: 13 مرد و 7 زن از کشورهای سوئد، تایلند، کانادا، افغانستان، هندوستان، روسیه، ژاپن، ایران، رومانی، فرانسه، پرتغال، چین در زمره این زائران و گردشگران بوده‌اند که به ایران سفر کرده بودند و سپس در حرم رضوی مسلمان شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: جامعیت دین مبین اسلام از جمله دلایل مهمی بوده که این افراد براساس آن متقاعد شده‌اند تا به دین مبین اسلام مشرف شوند و از سوی دیگر کارشناسان مستقر در بارگاه منور رضوی سوالات و شبهات این گروه را پاسخ داده‌اند.

انتهای پیام/281/ ت

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دین مبین اسلام مشرف زائران غیرایرانی حرم منور رضوی آستان قدس رضوی حرم رضوی مشرف شده شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۱۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران خانه خدا پس از «۹ سال انتظار»

دیگر خبرها

  • اعزام زائران خانه خدا پس از «۹ سال انتظار»
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • دلایل «پاریس» برای انتخاب اسلام + فیلم
  • تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی