Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم هاشم‌زاده هریسی؛ با اشاره به روند رد صلاحیت‌های گسترده اظهار داشت: اینکه شورای نگهبان آنهایی را که برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی می‌کنند با «عدم احراز صلاحیت» از انتخابات محروم می‌کند مساله‌ای است که قابل شکایت و پیگیری نیست. چون اتهامی مطرح نمی‌کنند و می‌گویند التزام شما برای ما روشن نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراقب باشیم مردم از نظام زده نشوند

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنانش گفت: درباره اینکه برخی می‌گویند شورای نگهبان باید کاری می‌کرد که مردم ناراضی نباشند، باید مراقب باشیم مردم از نظام زده نشوند. همچنین انتخابات باید طوری برگزار شود که همه بتوانند به کاندیدای مورد نظر خود رأی بدهند.

کرامت و اعتقادات مردم حفظ شود

او ادامه داد: برگزارکننده‌های انتخابات باید طوری رفتار کنند که کرامت و اعتقادات مردم حفظ شود. همچنین لازم است عرصه رقابت باز باشد و همه گروه‌های مردم بتوانند کسی را پیدا کنند که به او رأی بدهند. البته این بدان معنی نیست که به هر کسی اجازه کاندیدا شدن بدهیم؛ مثلاً نمی‌توانیم به هر شرابخوار و بی‌نمازی فرصت حضور در انتخابات بدهیم. مردم هم نباید زود برنجند و از اتفاق‌های مهم کناره‌گیری کنند. چون قهر مردم باعث می‌شود دشمنان فضا را برای تخریب جمهوری‌ اسلامی فراهم ببینند.

سلمان و ابوذر را از کجا بیاوریم

هاشم‌ هاشم‌زاده هریسی در پایان صحبت‌هایش گفت: باید به افرادی که به نظام و اسلام اعتقادی حداقلی دارند میدان بدهیم و حفظ‌شان کنیم. ما سلمان و ابوذر را از کجا بیاوریم؟

۲۱۷۲۱۵

کد خبر 1347603

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس خبرگان انتخابات مجلس یازدهم شورای نگهبان حضور در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تأکید بر اجرای صحیح، سالم و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات، افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرایند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

استاندار لرستان ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تأثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم، گفت: در صداوسیمای مرکز لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به‌منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به‌منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌دیده‌شده است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

کد خبر 6088234

دیگر خبرها

  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود