Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-سخنگوی وزارت خارجه گفت:تحریم صالحی هیچ تاثیری بر پیشرفت برنامه‌های هسته‌ای صلح آمیز کشورمان ندارد.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه عنوان کرد:تحریم صالحی هیچ تاثیری بر پیشرفت برنامه‌های هسته‌ای صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران نخواهد داشت.

موسوی سخنگوی با اشاره به تحریم صالحی افزود: بار اول نیست که ایشان در فهرست تحریم‌های یکجانبه و غیر قانونی قرار می‌گیرد؛ همان طور که بار اول نیست دانشمندان هسته‌ای ایران هدف کینه‌توزی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: صالحی شخصیت برجسته علمی و سیاسی کشور است و تحریم وی که تنها از سر استیصال انجام می شود هیچ تاثیری بر پیشرفت برنامه‌های هسته‌ای صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران نخواهد داشت.

سخنگوی وزارت امور خارجه با محکومیت اقدام آمریکا در تحریم رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد مقامات رژیم آمریکا برای انحراف افکار عمومی از تحولات داخلی ناشی از استیضاح ترامپ همچنین شکست زودهنگام طرح به اصطلاح معامله قرن، چنین تحرکات ناشیانه و پوچی را علیه ملت ایران در دستور کار خود قرار داده‌اند.

موسوی افزود: از یک سو وزیر امور خارجه این رژیم به لندن رفته و در نشستی با وزیر خارجه انگلیس مجددا مطالبی بی محتوا و تکراری بیان می‌کند و از سویی دیگر نماینده به اصطلاح ویژه شان در حرکتی نمایشی و غیر جذاب مصاحبه‌ای بی خاصیت‌تر برگزار می‌کند؛ غافل از آنکه سیاست فشار حداکثری مدتهاست که به بن بست رسیده و حرکت پوینده ایران به سمت استقلال و خودکفایی با چنین اقدامات سخیفی متوقف نخواهد شد.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) روز پنجشنبه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی ایران در فهرست تحریم‌های ثانویه قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: وزارت امور خارجه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزارت امور خارجه سخنگوی وزارت تحریم صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۱۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالوندی: ما به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیستیم

بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در میانه ادعای فزاینده غربی‌ها مبنی بر ساخت سلاح هسته‌ای توسط جمهوری اسلامی تاکید کرد که تهران به دنبال انجام چنین کاری نیست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کمالوندی امروز سه‌شنبه در گفتگو با ریانووستی گفت: ایران و روسیه همکاری‌های گسترده‌ای دارند اما برخی از کشورهای غربی و همچنین اسرائیل علاقه مند به روابط نزدیک تهران و مسکو نیستند.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به طور کلی مخالف صنعت هسته ای ایران است.

وی در ادامه درحالیکه غربی‌ها مدعی تلاش تهران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای است، ابراز داشت: ایران بارها مواضع خود را اعلام کرده است؛ کشور ما به دنبال ساخت سلاح هسته ای نیست

کمالوندی همچنین بیان کرد: اسرائیل به دنبال تخریب روابط ایران با دیگر کشورها است؛ این هدف اصلی آنها است.

رافائل گروسی وارد تهران شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمالوندی: ما به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیستیم
  • درخواست چین از تل‌آویو: حمله به رفح را متوقف کنید
  • مسوولیت جنایات در رفح بر عهده رژیم صهیونیستی و آمریکا است
  • رویکرد منطقی، احترام به حقوق ملت‌ها در استفاده صلح‌آمیز از فناوری هسته‌ای است
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • تحریم‌های غرب چه تاثیری بر صادرات روسیه داشت؟
  • آمریکا: در کوتاه‌مدت انتظار پیشرفت اوکراین در جبهه جنگ را نداریم
  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی