Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه مدرسین حوزه علمیه در واکنش به طرح معامله قرن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: رژیم جنایتکار آمریکا و جبهه استکبار هیچ‌گاه میانجی نبوده بلکه پدیدآورنده صهیونیسم و شریک و عامل جنایت‌های آن در سراسر جهان و از جمله در فلسطین اشغالی است. ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: این طرح بار دیگر نشان داد که سیاست رژیم مستکبر آمریکا در منطقه به کمک رژیم صهیونیستی اشغال و استعمار کشورهای اسلامی مخصوصا فلسطین عزیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور آمریکا طرح اشغالگرانه خود را «معامله قرن» می‌نامد و متوهمانه تصور می‌کند می‌تواند سرزمین اسلامی فلسطین را برای غاصبان به یغما ببرد. طرحی که در آن فلسطینیان به‌طورکلی نادیده گرفته می‌شوند. طرحی که هیچ انسان آزاده‌ای آن را نمی‌پذیرد.

آمریکا تلاش می‌کند با این طرح شوم، هویت تاریخی بیت‌المقدس به‌عنوان شهر مقدس ادیان ابراهیمی را تغییر دهد و آن را به شهری صهیونیستی و پایتخت غاصبان فلسطین تبدیل کند. این طرح بی‌اساس برخلاف همه قطعنامه‌های سازمان ملل، شهرک‌های نامشروع را به‌عنوان بخشی از خاک رژیم صهیونیستیِ غاصب و خون‌ریز به شمار می‌آورد.

الزهار : مقاومت تنها گزینه باقی‌مانده در برابر ملت فلسطین است/ «معامله قرن» حتما شکست خواهد خوردروس‌ها به "معامله قرن" ترامپ چه واکنشی نشان دادند؟فراخوان «تظاهرات روز خشم» علیه معامله قرن در غزه

خطرناک‌ترین بخش این طرح خبیثانه، خلع سلاح مقاومت به‌عنوان حافظان و مدافعان عزت و کرامت فلسطین است تا از این طریق هویت، ملیّت و سرزمین این ملت مظلوم را از میان بردارند.

به‌رغم تلاش‌های بی‌وقفه رژیم آمریکا و صهیونیست‌ها و جبهه استکباری در طول سالیان گذشته، مردم مسلمان فلسطین همواره در برابر تهدیدهای هویت، سرزمین و ملیت خود مقاومت کرده‌اند. امروز مردم مظلوم فلسطین و همه‌ جریان‌های سیاسی آن دریافته‌اند که رژیم جنایتکار آمریکا و جبهه استکباری هیچ‌گاه میانجی نبوده؛ بلکه خود پدیدآورنده صهیونیسم و شریک و عامل جنایت‌های آن در سراسر جهان و از جمله در فلسطین اشغالی است.

اکنون با این تجربه‌ گران‌بها، به حول و قوه‌ الهی ملت عزیز فلسطین و مسلمانان جهان طرح آمریکایی موسوم به معامله قرن را با طراحان و همراهان آن به زباله‌دان تاریخ خواهند انداخت. به فضل الهی دیری نخواهد پایید که برخلاف تصور و خیال واهی دولتمردان آمریکا و رژیم صهیونیستی، بیت‌المقدس و فلسطین از وجود پلید آنان پاک و یاران و مجاهدان قدس شریف و فلسطین عزیز سرمشق همه‌ آزادگان جهان خواهند شد.

بی‌شک راهکار پیشنهادی جمهوری اسلامی ایران، مبنی بر نظرخواهی از ساکنان اصلی فلسطین برای تعیین حکومت و سرنوشت این سرزمین، تنها راه برای احقاق حق ملت مظلوم فلسطین است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با محکوم کردن طرح سراسر ظالمانه‌ معامله قرن بر لزوم یاری مردم فلسطین تاکید می‌کند و از همه ملت‌های مسلمان و دولت‌های اسلامی می‌خواهد به یاری مجاهدان جبهه‌ مقاومت بشتابند. بحمدالله همگرایی بی‌سابقه‌ مسلمانان پایان اشغال و غصب فلسطین و پاکسازی همه‌ سرزمین‌های اسلامی از لوث وجود جنایت‌کاران و برقراری امنیت و برادری در اقالیم اسلام را نوید می‌دهد.

انتهای پیام/452/ ت

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جامعه مدرسین حوزه علمیه رژیم جنایتکار آمریکا رژیم صهیونیستی سراسر جهان معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید ایالات متحده آمریکا حمایت کردند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با صدور بیانیه‌ای از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید ایالات متحده آمریکا حمایت کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده‌ی مهربان

﴿آن‌ها مى‌خواهند نورِ خدا را با دهان خود خاموش کنند؛ ولى خدا جز این نمى‌خواهد که نور خود را کامل کند، هر چندکافران ناخشنود باشند.﴾

جهان پس از واقعه هفتم اکتبر ۲۰۲۳، هیچگاه به مانند دوران قبل از آن نخواهد بود. مردم مجاهد و رنج کشیده فلسطین در عملیات طوفان الاقصی حیثیت رژیم ظالم و غاصب صهیونیستی را زیر پای خود له کردند و پس از آن با مقاومت جانانه خود آبروی نداشته اشغالگران قدس را به باد دادند و بار دیگر ثابت کردند رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت سست‌تر است.

سال‌های سال سلطه رسانه‌ای صهیونیسم بین الملل بر افکار و اذهان جهانیان به خصوص مردم ایالات متحده آمریکا، این امکان را به آن‌ها داده بود که ذات واقعی خود که چیزی جز خونریزی و خون خواری نیست پشت نقاب پنهان کنند و با استعمال کلید واژه هولوکاست در تلاش باشند تا خود را جای مظلوم جا بزنند. در حالیکه چشم حقیقت بین تاریخ در طول عمر کوتاه این رژیم، شاهد انواع جنایت از سوی آنان بوده است. از ترور و وحشت افکنی گرفته تا نسل کشی و تجاوز.

جهان دیگر جهان سابق نیست و خون پاک مردم قهرمان غزه پرده تزویر را از چهره این کریه منظران کنار زد و هر دروغی که غاصبان صهیونیست خواستند به مردم حقنه کنند با واکنش حقیقت جویان و آزادگان جهان مواجه شد، گویا دیگر سلاح جادویی رسانه کار نمیکند و ساحران دیگر نمیتوانند از ریسمان‌های خود در برابر موسی نبی که معجزه می‌کند استفاده کنند. به راستی، این موج درهم شکننده‌ی فرعونیان، پیامد همان ید بیضای پیر فرزانه‌ی ما در ۲۲ بهمن ۵۷ است که تشعشع نورش جهانی را از ظلمت و قهقرا نجات داد و نوید آمدن نسیمی از فتح و آزادسازی اندیشه‌ها در سراسر عالم را جهت قیامی همگانی علیه ریشه‌کنی ظلم و جور را می‌دهد.

رفتار دوگانه سازمان‌ها و نهاد‌های بین المللی در فجایع اخیر بر جهانیان ثابت کرد که برابری انسان‌ها شعاری بیش نیست و یک رژیم حق دارد ملت مظلومی را شبانه روز بمباران کند و حمام خون به راه بیندازد، به بیمارستان‌ها که به عنوان پناهگاه استفاده میشوند تعرض کند و به مردم دست اندازی کند بدون اینکه مجازاتی بین المللی شامل حالش شود.

در این میان، اما دانشجویان و اساتید و مردم حقیقت جوی آمریکایی نشان دادند که تفکر آنان با اندیشه خونخوار و کودک کش سیاستمداران خبیثشان یکسان نیست و یار و یاور ستمدیدگان خواهند بود تا آنجایی که حتی دستگیری توسط ماموران امنیتی را به جان بخرند. 

شما دانشجویان و اساتید آزاده و عدالت طلب آمریکایی که انسانیت را فریاد می‌زنید و همنوا با منادیان آرمان فلسطین مظلوم شده اید، در حالیکه زخم تازیانه‌های سرکوب، دستگیری و اخراج از دانشگاه را بر تن خود دارید، شما مایه افتخار بشریت هستید. حرکت انسانی شما، نیروی سرکوب نظام سلطه را وادار به واکنش‌های وحشیانه‌ای کرد که خلاف شان شما عزیزان است و با این اقدام بار دیگر پوچ بودن شعار‌هایی همچون آزادی بیان و حقوق بشر که خود از مدعیان اصلی آن است را نشان داد.

ما دانشجویان و اساتید در جمهوری اسلامی ایران، مراتب حمایت و همدردی خود را با شما انسان‌های پاک و غیور اعلام میداریم و این حرکت عظیم و پرشور را ارج می‌نهیم و از هیچ اقدامی که کمک کننده به این موج ضد ظلم باشد دریغ نخواهیم نمود.

دیگر خبرها

  • رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌ شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • حمایتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان زنجان درحمایت از خیرش دانشجویان آمریکا برگزار شد
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • کنعانی: صدای خرد شدن استخوان‌های صهیونیسم به گوش می‌رسد
  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین