Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دوره آموزشی پیشگیری و مدیریت حوادث اتمسفریک با هدف ارتقاء دانش و آگاهی شرکت‌های مستقر در جزیره خارگ و برای افزایش آمادگی و واکنش در شرایط اضطراری از جمله آتش‌سوزی مخازن به عنوان یکی از شرایط اضطراری در این منطقه عملیاتی، با مشارکت ادارات ایمنی و محیط زیست (HSE) و آموزش به میزبانی پایانه نفتی خارگ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایانه نفتی خارگ، هدف از برنامه ریزی و برگزاری این دوره آموزشی را علاوه بر ارتقاء دانش و آگاهی کارشناسان این حوزه، ایجاد سطح آموزشی مشترک و یکسان در همه شرکت‌های مستقر در جزیره خارگ عنوان کرد.

سیدمحمدجواد موسوی گفت: با توجه به حوادث مخازن ذخیره سازی در سال‌های اخیر در صنعت نفت به دلیل تغییر شرایط اقلیمی و تشدید چگالی صاعقه در مناطق عملیاتی صنعت نفت، این دوره آموزشی به عنوان یک ضرورت آموزشی مطرح شد.

او افزود: با توجه به اهمیت نقش برنامه ریزی و هدایت دوره‌های آموزشی در پاسخگویی موثر و مطلوب در رویارویی با شرایط اضطراری در منطقه و حفظ آمادگی لازم برای واکنش اثربخش به شرایط اضطرار و خودداری از هرگونه وقفه عملیاتی، این دوره آموزشی با همکاری اداره آموزش پایانه‌های نفتی ایران نخستین بار در منطقه خارگ برگزار شد.

رئیس پایانه نفتی خارگ بیان کرد: در این دوره آموزشی کارشناسان ایمنی و محیط زیست (HSE) و مدیریت عملیات شرکت پایانه‌های نفتی ایران، شرکت نفت فلات قاره، مجتمع پتروشیمی و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی حضور داشتند.

جزیره خارگ در ۵۷ کیلومتری شمال غربی بوشهر قرار دارد و بیش از ۹۰ درصد نفت کشور از این جزیره صادر می‌شود.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخزن نفت جزیره خارگ پایانه نفتی صادرات نفت پایانه نفتی خارگ دوره آموزشی خارگ برگزار شد شرایط اضطراری جزیره خارگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود

به روال دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی دوره آموزشی تقنینی و نظارتی منتخبان دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی برای ارائه مباحث حقوقی، آیین‌نامه‌ای و پروتکلی مربوط به فرآیند‌های قانونگذاری و وظایف نمایندگی طی فردا و پس‌فردا (۱۲ و ۱۳ اردیبهشت) توسط معاونت اجرایی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

در این نشست دو روزه دوره‌هایی شامل آشنایی با قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، سیاست‌های کلی قانون‌گذاری، آئین‌نامه داخلی مجلس، آشنایی با ساختار دیوان محاسبات، آشنایی با ابزار‌ها و ساختار‌های نظارتی مجلس، سازوکار‌های پشتیبانی پژوهشی از نمایندگان، مباحث کلیدی اقتصادی و... توسط متخصصان و حقوقدانان مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ارتقای شاخص‌های ایمنیِ صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • ارتقای شاخص‌های ایمنی صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی: اقدام‌های فرهنگی باید امیدآفرین باشد
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود
  • شاخص‌های ایمنی صادرات در پایانه‌های نفتی ارتقا یافت
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود