Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب با بیان اینکه هیچ نظارتی بر بازار چادر مشکی وجود ندارد، گفت: مسئولین مدام از رصد بازار سخن می‌گویند ولی در عمل هیچ اتفاقی در بازار نیفتاده و با نزدیک شدن به شب عید افزایش قیمت‌ها غوغا شده است. ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ اقتصادی صنعت و تجارت نظرات - اخبار اقتصادی -

اسدالله سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه هنوز با وجود برگزاری جلسات مختلف در دولت و مجلس برای حل مشکل چادر مشکی کشور راهکار اساسی به کارگرفته نشده است، اظهار کرد: هرکس فقط نسخه خاص خود را می‌پیچد و هنوز به یک جمع‌بندی کامل دست پیدا نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز فقط 10 درصد نیاز کشور از محل تولید داخل تأمین می‌شود و 90 درصد نیاز مردم در بخش چادر مشکی به واردات وابسطه است که حل این موضوع یک استراتژی مناسب را می طلبد. حتی به اعتقاد من می‌توان به بخش تولید چادرمشکی یارانه پرداخت کرد تا با یک تصمیم سریع نیاز کشور در این حوزه برطرف شود.

وی با اعلام اینکه در طول چند سال اخیر و به ویژه در سال گذشته جلسات مختلفی برای رفع مشکلات تولید چادر مشکی در کشور برگزار شده است، افزود: اگر هزینه تمام این جلسات بدون نتیجه را جمع‌بندی کنیم و به حساب تولیدکنندگان داخلی واریز کنیم آنها می‌توانستند مشکلات خود را برطرف کنند. 

سلیمانی اضافه کرد: آقایان در این جلسه‌ها گویی برای یادگیری می‌آیند به نحوی که برهر کدام در جلسات مختلف باید موضوع را از ابتدا توضیح دهیم آنها هم در نهایت به یادداشت کردن اکتفا می کنند و خبری از یک تصمیم‌گیری مناسب نیست.

مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب تصریح کرد: امروز تولید چادرمشکی یک کار فرهنگی نیاز دارد باید از فروشندگان پرسید چرا یک چادرمشکی که 100 هزار تومان بود امروز به 600 هزار تومان رسیده است ارزان‌ترین چادرها 130 هزار تومان بود که به 250 تا 400 هزار تومان رسیده است در مجموع در بازار چادر زیر 250 هزار تومانی نیست.

سلیمانی با اشاره به اینکه گرانترین چادر یاردی 90 هزار تومان است گفت: با محاسبه سود دوخت و سایر هزینه‌ها نباید این چادر بیشتر از 700 هزار تومان در بازار به فروش برسد اما امروز این چادرها بالای دو میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

وی با اعلام اینکه هیچ نظارتی بر بازار چادر مشکی وجود ندارد، گفت: مسئولین مدام از رصد بازار و تعیین و تکلیف این پارچه سخن می‌گویند ولی در عمل هیچ اتفاقی در بازار نیفتاده و با نزدیک شدن به شب عید افزایش قیمت‌ها حتی بیشتر هم شده است.

انتهای پیام/

R1012125/P/S7,78/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: افزایش قیمت ها بازار چادر هزار تومان تولید چادر چادر مشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی

بررسی قیمت‌ها در بازار تلفن همراه حاکی از آن است که برخی از پرچمداران سامسونگ تا مرز ۱۰۰ میلیون تومانی افزایش قیمت پیدا کردند.

به گزارش خبرآنلاین، برسی قیمت‌ها در بازار موبایل حاکی از آن است که گران‌ترین موبایل برند سامسونگ در حال حاضر در بازار در مرز ۱۰۰ میلیون تومانی ایستاده‌است؛ سامسونگ Z FOLD ۵ با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت در حالی حاضر ۹۹ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان قیمت خورده‌است. ارزان‌ترین مدل در بین پرچمداران این برند نیز سامسونگ Z FOLD ۴ است که با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت ۵۳ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان قیمت خورده‌است.

سامسونگ در این مرحله کم و بیش بر گوشی تاشو تسلط داشته‌است، به طوری که علی‌رغم شباهت بسیار زیاد Samsung Galaxy Z Fold ۵ به نسل قبلی خود، همچنان در بررسی Samsung Galaxy Z Fold ۵ به امتیاز ۴.۵ ستاره دست یافته است؛ بنابراین احتمالاً مدل بعدی Samsung Galaxy Z Fold ۶ نیز یک گوشی بسیار خوب خواهد بود. برای مرجع، قیمت Galaxy Z Fold ۵ از ۱۷۹۹.۹۹ دلار شود، بنابراین احتمالاً Z Fold ۶ حداقل تا این حد قیمت خواهد داشت.

قیمت روز پرچمداران سامسونگ در جدول زیر آمده‌است:

دیگر خبرها

  • ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه بهار ۳۸ میلیونی شد
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • متقاضیان خودرو دست نگه دارند
  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • اخبار بازار خودرو / ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار
  • ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو
  • عقبگرد در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت طلا و سکه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳