Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@13:35:20 GMT

۸ تن داروی دامی تقلبی کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۲۰۳۵

معاون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت از دستگیری ۳ تولید و توزیع کننده دارو‌های دامی تقلبی در استان‌های البرز و قزوین خبر داد و گفت: این نوع دارو‌های تقلبی به طور غیر مستقیم با سلامت عموم شهروندان ارتباط دارد.

به گزارش میزان، سرهنگ علی علیشاهی معاون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت از دستگیری ۳ تولید و توزیع کننده دارو‌های دامی تقلبی در استان‌های البرز و قزوین به ارزش ۱۱ میلیارد ریال خبر داد و گفت: ۸ تن دارو‌های دامی تقلبی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با همکاری سایر همدستانش در کارگاهش واقع در استان البرز دارو‌های دامی تقلبی تولید و به بازار مصرف عرضه می‌کند، بررسی موضوع در دستورکار تیمی از مأموران معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت قرار گرفت.

وی تصریح کرد: متهمان با احداث کارگاهی در درون ویلا باغ، کالای اصلی یکی از شرکت‌های صاحب امتیاز را خریداری و پس از اضافه کردن مقداری سبوس و کاه به دارو‌های دامی، مجدداً بسته بندی و با نام همان شرکت روانه بازار مصرف دام که بیشتر در استان‌های شمالی کشور هستند، می‌کنند.

معاون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت افزود: با اخذ نیابت قضائی تیمی از مأموران برای دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان به استان البرز اعزام شد.

سرهنگ علیشاهی خاطرنشان کرد: پس از مراقبت‌های ویژه پلیسی و اطمینان از حضور متهمان در داخل کارگاه، هر سه آن‌ها در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه شأن ۴ هزار و ۹۲۰ کیلو انواع داروی دامی غیر مجاز و تقلبی کشف شد.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی مأموران به دست آمد که متهمان کارگاه دیگری در شهرستان تاکستان استان قزوین نیز احداث و مقداری دارو دامی تقلبی نیز در این مکان پنهان کرده‌اند.

سرهنگ علیشاهی در ادامه با بیان اینکه در این مکان نیز ۳ هزار و ۸۰ کیلو داروی دامی تقلبی کشف شد افزود: در مجموع ۸ تن داروی دامی تقلبی در دو عملیات کشف شد و هر ۳ متهم به صراحت به جرایم ارتکابی اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه عرضه این نوع دارو‌های تقلبی به طور غیر مستقیم با سلامت عموم شهروندان ارتباط دارد بیان داشت: کارشناسان ارزش تقریبی کل کالا‌های کشف شده را بیش از ۱۱ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

معاون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت خاطر نشان کرد: تحقیقات برای کشف سایر جزئیات پرونده ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حمله به آرامکو علی اکبر صالحی حسن باقری معامله قرن کروناویروس شهر ووهان محمدرضا شجریان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ۸تن دارو دامی تقلبی حمله به آرامکو علی اکبر صالحی حسن باقری معامله قرن کروناویروس شهر ووهان محمدرضا شجریان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر دامی تقلبی کشف شد داروی دامی تقلبی دامی تقلبی ۸ تن دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در پیامی از کمبود داروی افسردگی ترازدون در داروخانه های های سطح کشور خبر داده و اعلام کرده که این موضوع سبب ایجاد نگرانی هایی در بین بیماران شده است.

در همین راستا، ناصر هیراد معاون برنامه ریزی اداره کل داروی سازمان غذا و دارو در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در حال حاضر برای رفع کمبود داروی افسردگی ترازودون در داروخانه ها٬ سازمان غذا و دارو اقدام به واردات کرده است.

وی بیان کرد: واردات داروی افسردگی ترازودون انجام شده و سازمان غذا و دارو منتظر جواب آزمایشگاه جهت اطمینان از سلامتی محموله های وارداتی است و در صورت مثبت بودن جواب آزمایش٬ داروی ترازدون در بازار کشور توزیع خواهد شد.

معاون برنامه ریزی اداره کل داروی سازمان غذا و دارو تاکید کرد: در حال حاضر یک شرکت داخلی هم در حال تولید داروی ترازدون است و واردات این دارو تا زمان متعادل شدن عرضه با تقاضا در بازار انجام می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود
  • تجویز داروی خارج از این فهرست ممنوع است
  • تجویز داروی خارج از فهرست کشوری ممنوع است
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد