Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: یکی از توطئه‌های آمریکا که برخی مسئولین هم فریب خوردند این است که آمریکا می‌خواهد ثابت کند بین معیشت و مقاومت قطب‌بندی وجود دارد و معیشت با مقاومت نمی‌خواند.

سیداحمد علم‌الهدی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته مشهد مقدس گفت: این هیجان و شور و عشق نسبت به ساحت مقدس صدیقه اطهر که امسال در سراسر کشور نشان داده شد در حقیقت نشانی از قرب ظهور و فرج میوه دلش امام زمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو چیز اعلام نزدیک شدن فرج حضرت است که یکی مراسم فاطمیه و دیگری مراسم نیمه شعبان است. این جمعیت انبوهی که آن روز راه افتاده بودند را آدم حساب می‌کرد اگر ۱۰ نفر دم خانه صدیقه اطهر بودند؛ آن روز صدای زهرا بین در و دیوار بلند نمی شد. 

 نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: ما تا زمانی که ارتباطمان با اهل بیت برقرار است دشمن از پس ما بر نمی‌آید. حوادثی که در هفته گذشته اتفاق افتاد و سقوط هواپیمای آمریکایی ثابت کرد دیگر آمریکا راه مقابله‌اش با ما منحصر به خدعه و فریب شده است. ما باید حواسمان باشد که فریب نخوریم. یکی از توطئه‌های آمریکا که برخی مسئولین هم فریب خوردند این است که آمریکا می‌خواهد ثابت کند بین معیشت و مقاومت قطب بندی وجود دارد و معیشت با مقاومت نمی خواند. برایان هوک از دو سال قبل گروهی تشکیل داده با عنوان اقدام علیه ایران و همانی است که سردار قاآنی را هم تهدید به ترور کرد. او در حاشیه نشست قطر گفت که کار ما با ملت ایران این است که آنها را دعوت به مذاکره می کنیم اما آنها فقر را بر مذاکره ترجیح می دهند. این توطئه آمریکا است که معیشت با مقاومت نمی سازد. 

وی ادامه داد: متاسفانه برخی مسئولین ما هم ندانسته این را می‌پذیرند و گافی در صحبت‌های خود می‌دهند که باعث می شود آمریکا ما را تحقیر کند. نتیجه مذاکره برای مردم ما مشخص است؛ شما سه سال در برجام مذاکره کردید و فشار بر مردم ما بیشتر شد. این مردم عقل، فهم و شعور دارند و می‌فهمند این فشار نتیجه همان مذاکره برجامی است و شما باز دم از مذاکره می‌زنید! آدم از برخی مسئولین تعجب می‌کند که با درایتشان چطور اینگونه گاف می‌دهند. 

امام جمعه مشهد مقدس گفت: سازمان آزادی بخش فلسطین از ۳۰ یا ۴۰ سال قبل در خط مبارزه با اسرائیل و‌ آمریکا بودند و نتیجه این مذاکره آنها چه شد؟! این مذاکره باعث شد این سازمان از مردم فلسطین فاصله بگیرد و نتیجه این همه سال مذاکره «معامله قرن» شد. مقام معظم رهبری هم فرمودند که اسرائیل تا ۲۵ سال دیگر باقی نمی‌ماند و اینها می‌خواهند با معامله قرن تا پایان این قرن به اسرائیل حیات دهند. اینها می‌خواهند اختیار بیت‌المقدس را به اسرائیل بدهند و همه فلسطینی‌ها از این منطقه خارج شوند. حتی این سرزمینی که برای فلسطینی‌ها در نظر گرفته شده نباید ارتش داشته باشند و گروه‌های مقاومت باید خلع سلاح شوند. 

وی افزود: این همان نتیجه مذاکره است و باز مسئولین ما حرف از مذاکره می‌زنند و این در حالی است که رهبر انقلاب راه حل مشکلات را در اقتصاد مقاومتی دانستند. نتیجه مذاکره همین شیطنت اروپایی‌ها است. 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 نماز جمعه برجام آیت الله علم الهدی نماز جمعه مشهد معامله قرن قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی نتیجه مذاکره برخی مسئولین فریب خوردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند

آیت‌الله محسن اراکی دوشنبه شب در آیین بزرگداشت شهید طالع یوسف‌اُف از شهیدان جبهه مقاومت اسلامی در مسجد مدرسه علمیه معصومیه قم عنوان کرد: این شهید والامقام پرچم برافراشته و از نماد‌های جبهه مقاومت است، جهان باید بداند که امروز، روزگار مقاومت است، و دوران عربده کِشی‌ها و ستم‌گری‌ها و جنایت‌های بی‌پاسخ استکبار جهانی به سر رسیده است.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: ما به استکبار جهانی و آمریکای جنایت‌کار و قدرت‌های اروپایی و جنایتکاران صهیونیست غاصب فلسطین اعلام می‌کنیم، آن دوران که شما می‌کُشتید و با لگد پایمال می‌کردید و با چکمه‌های خونین‌تان سینه مستضعفان را لِه می‌کردید، گذشت.

آیت الله اراکی در ادامه افزود: نهضت مقاومت نه تنها غرب آسیا، بلکه کشور‌های اروپایی و آمریکایی را در نوردیده است؛ حتی احمق‌های آمریکایی نیز می‌گویند، این خیزش دانشجویی آمریکایی با تحریک ایران است.

عضو شورای عالی مدیریت حوزه‌های علمیه کشور بیان کرد: امروز روز بیداری ملت‌ها است، نقطه آغازین نهضت مقاومت و خیزش بزرگ الهی پیروزی انقلاب اسلامی بود، ولی در این نقطه نماند، و از مرز‌های ایران عبور کرد.

او ادامه داد: آمریکایی‌ها نمی‌دانند این خیزش انسانیت و فطرت‌های پاک بشری است که تاکنون با تحمیق و تجهیز رسانه‌ای و توطئه‌های گوناگون در جهل و غفلت به سر می‌بردند و برای آنان حقایق وارونه جلوه داده شده بود.

آیت‌الله اراکی بیان کرد: پرده‌ها به نوعی کنار رفته‌اند، وجدان‌ها بیدار شده‌اند، بشریت خیزش نو یافته و دوران جهل و غفلت ملت‌ها سپری شده، امروز دوران بیداری ملت‌ها است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم همچنین تصریح کرد: ما به این حکومت‌های اطراف خودمان اعلام می‌کنیم، با ملت‌هایتان آشتی کنید، و با وجدان بشری همراه شوید، کسی با شما جنگ ندارد.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان: حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند 

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان تاکید کرد: مقاومت اسلامی با حکومت‌های شما در جنگ نیست، ما کاری با شما نداریم، ما سر و کارمان با استکبار است، دشمن ما آمریکا و صهیونیسم است.

او ادامه داد: به فریب کاری‌های آمریکا گوش ندهید، آمریکا می‌خواهد شما را در برابر این حرکت مقاومت جهانی و اسلامی قرار دهد، بدانید اشتباه می‌کنید اگر این توطئه تحمیقی را باور کنید.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: چرا شما خودتان را خرج آمریکا و اسرائیل می‌کنید به نفع شماست که با ملت‌ها همکار و همراه باشید، و به عقل و شرف خودتان برگردید، چون منفعت دنیا و آخرت شما در این است.

عضو شورای مدیریت حوزه همچنین یادآور شد: ما به این کشور‌های گرداگرد خودمان اعلام می‌کنیم، اجازه بدهید ملت به خیابان بیایند، شما نیز از این حرکت مقاومت حمایت کنید تا ملت‌ها شما را دوست داشته باشند و شما را حمایت کنند.

عضو خبرگان رهبری بیان کرد: جریان مقاومت اسلامی امروز، چون سیلی است که بنیان استکبار را از بُن بر خواهد کَند. هیچ قدرتی چه آمریکا و چه اسرائیل و چه کشور‌های اروپایی و چه قدرت نظامی، اقتصادی و رسانه‌ای شما نمی‌تواند در برابر این سیل ویران‌گر استکبار و ظلم‌وستم موجود در منطقه و جهان ایستادگی کند، حاکمان کشور‌های اسلامی، کسی از شما حمایت نخواهد کرد.

استاد حوزه علمیه قم با ذکر این نکته که مقاومت اسلامی اختصاص به امت اسلامی و یا جغرافیای خاصی ندارد بیان کرد: مقاومت اسلامی امروز در قلب آمریکا به جوش آمده و پرچم مقاومت در ۸۰ دانشگاه آمریکا برافراشته شده است.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز جوانان آمریکایی و اروپایی برای اطفال مظلوم فلسطینی گریه می‌کنند و وجدان بشری برای خونی که مظلومانه به وسیله اسرائیل ریخته می‌شود، اشک می‌ریزد و می‌جوشد و این حرکت باز نخواهد ایستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»
  • فشار آمریکا و متحدانش به امارات برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌های روسیه
  • اظهارات جدید علم‌الهدی درمورد وقایع دانشگاه‌های آمریکا؛ ببینید چطور استاد دانشگاه را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند
  • آیت‌الله علم‌الهدی: وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • نتانیاهو مانع دستیابی به توافق است/ تلاش آمریکا برای فشار بر حماس
  • بازنگری در بودجه دانشگاه‌ها؛ طرح جمهوریخواهان برای فشار به دانشجویان ضدصهیونیستی
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ صهیونیست‌ها در انتظار نتیجه مذاکرات
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند