Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@21:33:05 GMT

مراسم معنوی و روح بخش دعای ندبه در نکا برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۲۱۹۹

مراسم معنوی و روح بخش دعای ندبه در نکا برگزار شد

با حضور حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لایینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران، حجت الاسلام «ناصرشکریان» مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران و جمعی از مردم و مسئولان، مراسم معنوی و روح بخش دعای ندبه در نکا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، مراسم معنوی و روح بخش دعای ندبه در نکا صبح امروز( 11 بهمن) در آغاز طلیعه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد جامع نکا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مراسم با حضور پر شور مردم ولایی و همیشه در صحنه نکا با قرائت دعای ندبه با نوای رضا بذری در مسجد جامع برگزار شد.

 

همزمان با برگزاری مراسم دعای ندبه، حجت الاسلام «ناصر شکریان » مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران پیرامون برگزاری ادعیه، دستاوردهای انقلاب و مسائل دینی به سخنرانی پرداخت.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما رویداد ملی فهما فاطمیه ایام فاطمیه دهه فجر مساجد روزنامه شهادت حضرت فاطمه زهرا س نکا مراسم دعای ندبه مسجد جامع نکا برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۲۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شامگاه پنجشنبه آئین نکوداشت مقام علمی و اخلاقی مرحوم آیت‌الله سید محمود ترابی امام جمعه اسبق دامغان همزمان با دومین سالگرد این عالم ربانی در حسینیه حضرت ابوالفضل علیه السلام دامغان برگزار شد.

در این آئین که حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه دامغان و دیگر علما، فضلا و روحانیان شهرستان دامغان و استان سمنان حضور داشتند، از خانواده مرحوم ترابی قدردانی شد.

حجت الاسلام صادقی واعظ و مدرس حوزه‌های علمیه در این مراسم به جایگاه والای عالم دینی در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: مرحوم ترابی مظهر زهد، تقوا و اسوه اخلاص و ایثار بود.

وی با بیان اینکه وی خدمات ارزنده‌ای به مردم داشته است، تاکید کرد: این عالم گرانقدر عمر پر برکت خود را در دفاع از ساحت مقدس اهل بیت (ع)، تبلیغ و ترویج علوم اسلامی، تربیت طلاب در حوزه علمیه گذاشت.

قرائت قاری بین‌المللی سید محمد حسینی پور و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

آیت‌الله سید محمود ترابی در اردیبهشت ۱۴۰۱ در سن ۸۲ سالگی به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

کد خبر 6088902

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت