Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان- همایش ملی تئاتر خیابانی سردار آسمانی عصرپنحشنبه با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در گلزار شهدای شهر کرمان و در جوار مزار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی آغاز بکار کرد.

به گزارش قدس آنلاین؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در آیین افتتاح این همایش گفت: همایش ملی تئاتر خیابانی سردار آسمانی در ۱۰ شاخه و با حضور ۱۶ اثر شامل  ۱۲ اثر در بخش اصلی، سه اثر ویژه مساجد و یک اثر در بخش ویژه اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رضا علیزاده افزود: آئین افتتاحیه این همایش ملی به پاسداشت و احترام سردار سلیمانی در جوار مزار این شهید والامقام برگزار شد.

وی افزود: همایش ملی تئاتر سردار آسمانی از دهم تا ۲۳ بهمن در تهران و چند استان دیگر کشور ادامه دارد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کرمان سردار سلیمانی همایش ملی تئاتر خیابانی سردار آسمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از خانواده‌ها، ورزشدوستان و شهروندان بهبهانی همایش پیاده روی خانوادگی در این شهرستان برگزار شد.

در این همایش پیاده روی  که به نام پویش سلامتی را قدم بزن و به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، شرکت کنندگان در یک فضا پرنشاط پیاده روی کردند.

مژگان اعتبار، معاون فنی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت:  پیاده روی نقش بسزایی در کاهش قند خون، فشار خون و در مجموع برای سلامت بسیار مناسب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان