Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌ جمعه موقت تهران گفت: مطمئن باشید این مقاومت، کمر آمریکا را خواهد شکست.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «آیت‌الله محمّدعلی موحدی کرمانی»، امام‌جمعه موقت تهران، در خطبه‌های نمازجمعه امروز تهران با اشاره به آغاز ایّام‌الله دهه مبارک فجر گفت: خدا، روح امام بزرگوار ما را با رسول خدا (ص) محشور کند که خدمت بزرگی در مرحله اول به کشور ایران و در مرحله دوم به جهان اسلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  گفت: تقوا آن است که زحمات امام را به‌ هدر ندهیم. تلاش‌های امام را ارج بنهیم. عمده‌ترین تقوا، امروز، این است.

موحدی کرمانی با بیان اینکه امام در زمانی قیام کرد که وضع کشور، بسیار بد بود، گفت: در بد بودن وضعیت کشور در دوران شاه، همین بس که  ایران درسلطه آمریکا بود. فرهنگ، اقتصاد، نیرو‌های مسلّح، دانشگاه، مدارس، مسئولین همه و همه تحت نظارت آمریکا بود.

موحدی کرمانی ادامه داد: امام به قرآن مراجعه کرد و مقاومت را مورد تأکید قرار داد. مقاومت یعنی عدم تسلیم در برابر ظلم. امام گفت نترسید؛ ایستادگی کرد و پیروز شد.

او تصریح کرد: مطمئن باشید این مقاومت، کمر آمریکا را خواهد شکست.

خطیب موقت این هفته نماز جمعه تهران عنوان کرد: برای اینکه آقا باشیم باید مقاومت را ادامه دهیم و از رهبری پیروی کنیم، چراکه ولایت رمز موفقیت است.

حجت الاسلام موحدی کرمانی افزود: دقت کنید که امام بزرگوار و رهبر ما چطور بینی آمریکا را در هر مقطعی به خاک مالیدند. اول شهادت حاج قاسم سلیمانی و دوم شکست ابهت واشنگتن بود که با تخریب پایگاه آمریکا در عراق انجام شد. این امر در بیان رهبری ایام الله است.

امام‌جمعه موقت تهران  خاطرنشان کرد: بسیاری از کشور‌های اروپایی در برابر آمریکا ذلیل و کوچک شده اند، علاوه براین توطئه امروز آمریکا هم شکست معامله قرن را به دنبال خواهد اشت.

او با بیان اینکه نباید گفت معامله قرن چراکه این اقدام ذلت و رسوایی قرن است، تصریح کرد: چرا می‌گویید معامله این معامله طرف دیگرش کجاست؟ الحمدلله فریاد آزاده‌ها بر این طرح خطرناک، بلند است. در همین راستا باید بگویم که هرچند محمود عباس می‌گوید اینها قدس را فروختند ولی قدس فروختنی نبوده و این هم یک معامله نیست بلکه یک خیانت به شمار می رود.

حجت الاسلام موحدی کرمانی بابیان اینکه ملت فلسطین علیه معامله قرن مبارزه خواهد کرد، خاطرنشان کرد: ما با وحدت می توانیم توطئه‌ها را خنثی کنیم٬ ما برای تشکیل کشور فلسطین با پایتختی قدس تلاش خواهیم کرد. این معامله ننگین حاصل تلاش بعضی از سازمان‌های عربی است، هیچ توطئه و خیانتی نمی‌تواند حقوق فلسطینی‌ها را پایمال کند.

امام‌جمعه موقت تهران تاکید کرد: دفتر آیت الله سیستانی این معامله را محکوم و محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان هم این معامله را کابوس دانسته است. همچنین وزیر امور خارجه قطر در همین راستا می‌گوید که صلح بدون تشکیل فلسطین مستقل قابل دسترسی نیست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خطیب نماز جمعه تهران امام جمعه موقت تهران موحدی کرمانی معامله قرن خواهد شکست کمر آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حمایت از خیرش اساتید و دانشجویان آمریکایی و اروپایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،این تجمع با حضور اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه در محوطه دانشکده علوم انسانی این واحد دانشگاهی برگزار شد؛ شرکت کنندگان در این اجتماع با سردادن شعار‌های "مرگ بر آمریکا و اسرائیل، مرگ بر حقوق بشر آمریکایی" از خیزش اساتید و دانشجویان در آمریکا و کشور‌های اروپایی حمایت کرده و جنایات آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را در غزه و فلسطین محکوم کردند.
یاوری معاون سیاسی فرماندار سبزوار در این تجمع گفت: جنبش اعتراضی اساتید بیدار و دانشجویان آمریکا و اروپا در مهد کشور‌هایی که ادعای آزادی بیان و حمایت از حقوق بشر دارند اتفاق افتاد و دیدیم که این دولتمردان این کشور‌ها بر خلاف شعار‌های حقوق بشری خود نه تنها به دانشجویان و اساتید خود آزادی بیان نمی‌دهند بلکه اقدام به ضرب و شتم و سرکوب جامعه نخبگانی خود می‌کنند.
وی با بیان اینکه دولت‌های غربی که گروه‌های مظلوم فلسطینی را تروریستی می‌دانند، امروز شاهد خیزش جنبش‌های دانشجویی خود هستند جنبش‌هایی که بر خلاف نظر این دولت‌ها فلسینی‌ها را مظلوم و نه تروریست می‌دانند وجدان‌های بیداری که ظلم صهیونیست‌ها را با وجود سانسور رسانه‌ای می‌بینند و برای دفاع از ارمان این مردم به صحنه امده اند.
در پایان این تجمع اعتراضی بیانیه‌ای در حمایت از خیزش اساتید و دانشجویان در آمریکا و کشور‌های اروپایی و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب در غزه و فلسطین قرائت شد.

دیگر خبرها

  • قطب‌نمای «بصیرت» کشور را در برابر تهدیدات بیمه می‌کند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حمایت از خیرش اساتید و دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت