Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در پیام توئیتری اعلام کرد که در نامه‌ وزیر بهداشت خطاب به معاون اول رییس جمهور درباره توقف پروازها از چین، اعلام شده که بیش از۷۰ نفر از هموطنان و دانشجویان ایرانی مقیم ‌ووهان چین، با تمهیدات ویژه و تحت مراقبت‌های بهداشتی خاص ظرف روزهای آینده به کشور بازخواهند گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در پیام توئیتری اعلام کرد که در نامه‌ وزیر بهداشت خطاب به معاون اول رییس جمهور درباره توقف پروازها از چین، اعلام شده که بیش از۷۰ نفر از هموطنان و دانشجویان ایرانی مقیم ‌ووهان چین، با تمهیدات ویژه و تحت مراقبت‌های بهداشتی خاص ظرف روزهای آینده به کشور بازخواهند گشت.
  در پیام توئیتری دکتر کیانوش جهانپور آمده است:
"درخواست ‎#توقف پروازهای توریستی/تجاری از/به ‎#چین در نامه وزیر بهداشت به معاون اول رییس جمهور؛
بیش از ۷۰ نفر از هموطنان و دانشجویان ایرانی مقیم ‎#ووهان چین، با تمهیدات ویژه و تحت مراقبت‌های بهداشتی خاص ظرف روزهای آینده به کشور بازخواهند گشت و برای دوهفته در مکان مناسبی تحت نظر قرار خواهند گرفت.
مراقبت‌ها و غربالگری ورود ادامه دارد."

ایسنا برچسب ها: وزیر بهداشت ، رییس جمهور ، دانشجویان ایرانی ، کشور چین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزیر بهداشت رییس جمهور دانشجویان ایرانی کشور چین معاون اول رییس جمهور پیام توئیتری وزیر بهداشت ووهان چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد

به گزارش قدس آنلاین، «نچیروان ادریس مصطفی بارزانی» رییس اقلیم کردستان عراق، دقایقی پیش با حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان دیدار کرد.

گفتنی است؛ بارزانی در رأس هیأتی عالی رتبه روز گذشته وارد تهران شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • روسیه بلافاصله پس از شکست اوکراین، بیخ گوش ما موشک مستقر می‌کند
  • اسد: در کمک به مقاومت تردید نخواهیم کرد
  • وزیر خارجه گامبیا: ایرانیان را به شجاعت‌شان می‌شناسیم
  • فال حافظ امروز یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • شیفتگانِ آن عارفِ عاشق/ ایرانیان زیادی مرید و دلبسته امام صادق بودند، از عطار و بایزید بسطامی تا جابر ابن حیان