Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سمنان به میزبانی مصلای این شهر ضمن بیان اینکه طی این چهار دهه عمر انقلاب بار‌ها دشمن کوشید تا از طریق مختلف به اهداف شوم خود دست پیدا کند، ابراز داشت: این بار دشمن در طراحی‌های خود انتخابات را نشانه رفته است تا بتواند نظام را ناکارآمد جلوه دهد، اما این بار نیز در این توطئه خود موفق نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بابیان اینکه حضور و مشارکت پر شور مردمی در انتخابات راهی برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است، افزود: برای اثبات این موضوع که مردم پای ارزش‌های نظام و انقلاب تا پای جان ایستادند می‌بایست در انتخابات شرکت کرد تا این حضور حماسی خاری بر چشم دشمنان باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه انتظار می‌رود مردم آگاهانه کاندید‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند، ابراز داشت: بهترین فرد کسی است که دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشد و بتواند برنامه‌های عملیاتی و قابل اجرا ارائه دهد لذا به‌روشنی می‌توان دریافت که انتخابات تا چه حد در سرنوشت یک شهر یا کشور اثرگذار است.

آیت‌الله شاهچراغی بابیان اینکه تنها راه نجات کشور پیروی از فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: هرکجا در این چهار دهه به دستوران ایشان عمل کردیم شاهد پیشرفت و توسعه بودیم لذا برای سربلندی کشور این مهم می‌بایست در دستور کار مسئولان واقع شود

او بابیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه عمل و اخلاص است، افزود: برای تداوم حرکت انقلاب باید کوشید تا این دو مقوله در کنار هم واقع شوند و از سویی مسئولان نیز تلاش کنند تا این استقلال و آزادی کسب‌شده از انقلاب با اطاعات از رهبری و جلوگیری از ضایع شدن حق کسی حفظ شود.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه فتنه های دشمن مشارکت مردم انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مردم لرستان در گفت و گو با گزارشگر خبرگزاری صدا و سیمای لرستان اذعان داشتند باید کسی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند که بتواند مشکلی از مشکلات جامعه را حل کند.

مردم لرستان اعتقاد دارند نباید کاری کنند که دل دشمنان شاد شود و یکی از راه هایی که می تواند از شادی دشمنان جلوگیری کند، شرکت در انتخابات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • رشد ویلایی‌سازی با استفاده از مشارکت‌های مردمی در ایوانکی
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی