Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه معامله قرن یک معاهده و توافق یک‌جانبه است، گفت: جهان اسلام هرگز زیر بار این معاهده ننگین نمی‌رود. ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج اظهار داشت: معامله قرن یک معاهده و توافق یک‌جانبه بوده که سبب به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی و تامین امینت آن می‌شود و جهان اسلام هرگز زیر بار این معاهده ننگین نمی‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: به لطف الهی رژیم صهیونیستی بزودی از صفحه روزگار محو خواهد شد و این قدرت و توانایی در جبهه مقاومت وجود دارد واین رژیم شکست پذیر و مورد تنفر جهان اسلام بوده و یک قدرت پوشالی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برخی سران خود فروخته کشورهای عربی در انعقاد این معامله قرن نقش داشتند، ابراز کرد: دلیل مخالفت دشمنان با ملت ایران توسعه، پیشرفت و بالندگی همه جانبه ایران است.

حسینی با اشاره به تظاهرات مردم عراق علیه آمریکا، ادامه داد: این یک خیزش عمومی علیه استکبار جهانی بود و اقدام ارزشمندی به شمار می‌رود و باید تمام مسلمان جهان برای پایان دادن به حضور آمریکا در خاورمیانه حرکت و خیزش کنند.

بیانیه 9 تشکل بحرینی در مخالفت با معامله قرنزخمی شدن 18 فلسطینی در تظاهرات علیه "معامله قرن"اردوغان: معامله قرن طرحی برای اشغالگری است

امام جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تاکنون ضربه‌های مهلکی از سوی جبهه مقاومت به نظام سلطه و همچنین رژیم صهیونیستی وارد شده و در آینده نیز اینگونه خواهد بود

حسینی با تبریک دهه فجر خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی یک مطالبه عمومی از سوی ملت ایران بود و پس از پیروزی انقلاب حاکمیت دینی در کشور برقرار و احکام الهی اجرا شد.

وی بیان کرد: رژیم پهلوی مخالف دین مبین اسلام بود و روحانیت را سرکوب کرد و اما ملت ایران این وضعیت را تحمل نکردند و با تمام وجود برای مقابله با رژیم پهلوی به میدان آمدند و رژیم پهلوی به دستور اربابان خود به دنبال بی هویت کردن دینی ملت ایران بود اما مردم نپذیرفتند.

حسینی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران یک شجره طیبه بوده و اهداف و آرمان‌های الهی، مذهبی و فرهنگی دارد، یادآور شد: ولنگاری اخلاقی، فساد، فحشا و تباهی و بی دینی در دوران رژیم پهلوی در کشور رواج داشت و ملت ایران در یک عقب ماندگی به سر می‌برد.

وی با اشاره به 12 بهمن سالروز بازگشت تاریخی امام خمینی(ره) به کشور ادامه داد: پس از این امر معنویت، شرافت، شکوه، عزت و پیشرفت در کشور رایج یافت و در مجموع برکات نظام و انقلاب در ابعاد گوناگون بیشمار است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رژیم پهلوی ملت ایران را در ابعاد مختلف تحقیر کرده بود اما پیروزی انقلاب اسلامی عزت و عظمت را به آنان بازگرداند.

انتهای پیام/541/ ت

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه یاسوج رژیم صهیونیستی پیروزی انقلاب انقلاب اسلامی رژیم پهلوی معامله قرن ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یاسوج در خطبه های نماز این هفته با بیان اینکه یکی از اقدامات موثر برای خدمت‌رسانی به مردم در حوزه شهری تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی است، گفت: برخی اتوبوس‌ها و سواری های شهری و بین شهری کهنه و فرسوده هستند که این نحوه خدمت‌رسانی شایسته مردم نیست و باید هر چه سریع‌تر بهبود یابد.
آیت الله حسینی افزود: بهبود کمی و کیفی اتوبوس و تاکسی از یک سو و اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی از سوی دیگر می‌تواند به کاهش استفاده از خودروهای شخصی و در نتیجه کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک شهری کمک کند.
وی با انتقاد از وضعیت خودروهای شوتی در استان، اضافه کرد: مسئولان برای مقابله با خودروهای قاچاق بر (شوتی) تدابیر اساسی اتخاذ کنند.
امام جمعه یاسوج با اشاره به دوازدهم اردیبهشت و روز معلم، بیان کرد: دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت مظلومانه متفکر و دانشمند اسلام شهید مطهری است که به نام روز معلم نامگذاری شده و از معلمان می‌خواهیم شخصیت شهید مطهری را الگوی خود قرار داده و مطابق با این شخصیت به وظیفه تعلیم و تربیت بپردازند.
با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم گفت: آثار و اندیشه‌های شهید مطهری چراغ راه اهل علم است
معلمان باید شخصیت شهید مطهری را الگوی خود قرار داده و مطابق با عملکرد و آموزش‌های اخلاقی این شخصیت برجسته، به وظیفه تعلیم و تربیت بپردازند.
وی با اشاره به در پیش بودن روز کار و کارگر گفت: ما می‌خواهیم که همیشه کارگران مورد احترام و اکرام باشند و به حقوق خود برسند چرا که همه ما بر سر سفره کارگران هستیم.

دیگر خبرها

  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند