Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه سنندج اظهار کرد: طرح معامله قرن از سوی آمریکا و صهیونیسم جهانی به معنای تسخیر حقوق مسلمانان، تضعیف امت اسلامی و نفی مالکیت مسلمانان بر قدس شریف است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته سنندج با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی دست اجنبی‌ها و چپاولگران را از میهن اسلامیمان کوتاه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر همه مدیران و مسئولان واجب است که با تلاش مضاعف در راستای خدمت به مردم انقلابی ایران همت گمارند.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی که همانا استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است یک وظیفه ملی و شرعی برای همه ایرانیان است.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه‌های این هفته با محکوم کردن نقشه ترامپ و حکام صهیونیسم جهانی علیه مردم مظلوم فلسطین اظهار کرد: طرح معامله قرن از سوی آمریکا و صهیونیسم جهانی به معنای تسخیر حقوق مسلمانان و نفی مالکیت مسلمانان بر قدس شریف است.

ماموستا رستمی این اقدام را توطئه‌ای علیه جهان اسلام عنوان کرد و خواستار اجماع مسلمین در برابر این طرح کفار و شیاطین شد.

وی تاکید کرد: همانطوری که در صدر اسلام پیامبر(ص) و مسلمانان به این نتیجه رسیدند که پیمان با کفار و مشرکین هیچ سودی ندارد باید در این برهه زمانی نیز همه مسلمانان بدانند که کفار آمریکایی و صهیونیستی قابل اعتماد نبوده و دشمن همیشگی مسلمانان هستند.

امام جمعه سنندج در پایان خطبه‌های این هفته با اشاره به آموزه‌های قرآنی اظهار کرد: پناه بردن همیشگی به آیات قرآنی زمینه ساز سعادت و عزت همیشگی مسلمانان است.

امام جمعه دهگلان: معامله قرن خیانت به دین مقدس اسلام و مسلمانان است

امام جمعه موقت دهگلان گفت: معامله قرن با حمایت حکام عرب خیانت به دین مقدس و جهان اسلام است.

ماموستا عزیز امیری امام جمعه موقت دهگلان در خطبه نماز جمعه در مسجد جامع شهر دهگلان ضمن تبریک ایام دهه  مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران در این ایام توانست در سایه رهبری امام خمینی (ره) رژیم طاغوت و وابسته به استکبار جهانی را شکست دهد و استکبار سیزی خود را به جهانیان ثابت کند.

وی افزود: رژیم طاغوت به پشتیبانی کشورهای شرقی و غربی و در راس آنها آمریکای جنایتکار، سال های زیادی به ملت ایران ظلم و ستم کرد و در کشور خفقان ایجاد کرده بود بطوریکه کسی جرات کوچکترین اعتراضی علیه رژیم منفور پهلوی را نداشت. 

امام جمعه موقت دهگلان تاکید کرد: ملت بیدار و آگاه ایران اسلامی که ظلم و ستم رژیم شاه را قبول نمی کرد با رهبری امام خمینی (ره) علیه طاغوت قیام کرد و سرانجام در 22 بهمن سال 57 به پیروزی رسید. 

هدف معامله قرن تشکیل کشور اسرائیل است

ماموستا امیری با اشاره به اشغال کشور فلسطین توسط رژیم صهیونیست بیان داشت: متاسفانه امروز در پاکترین سرزمین که محل انبیا بوده انسانها و خانه و کاشانه آنان توسط طیف صهیونیست که بزرگترین هدف آنان تامین منافع امریکا بوده اشغال شده است و نقشه اجرایی تشکیل اسرائیل بزرگ با حمایت بعضی از حکام عرب که نمونه بارز آن معامله قرن است صورت می گیرد.

وی بیان داشت: امروز متاسفانه قبله اول مسلمانان توسط یهود غاصب مورد تعرض قرار گرفته و با حمایت حکام عرب حوزه خلیج فارس با معامله این سرزمین مقدس به دین مقدس اسلام و مسلمانان خیانت می شود.

شرکت در انتخابات یک وظیفه عمومی است

امام جمعه موقت دهگلان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در دوم اسفند ماه امسال بیان داشت: شرکت در انتخابات یک وظیفه عمومی است و نیاز است شخص اصلح یعنی کسی که شرایط لازم و تخصص و تعهد در حوزه انتخابیه خود و همچنین قدرت و توان نظارت و قانونگذاری صحیح را داشته باشد باید انتخاب شود که بسیار مهم و حائز اهمیت است.

ماموستا امیری با دعوت از حضور گسترده مردم در انتخاب نماینده مجلس گفت: باید فردی اصلح که پایبند به دین مقدس اسلام و پایبند به نظام جمهوری اسلامی و مردم باشد توسط خود مردم رهسپار مجلس شود.

امام جمعه موقت دهگلان با تاکید بر حمایت از سیل زدگان سیستان و بلوچستان گفت:  توصیه دین مبین اسلام اسلام است که اگر مسلمانی مشکلات دیگر مسلمانان برایش مهم نباشد باید در ایمانش شک کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دین مقدس اسلام خطبه های این هفته امام جمعه سنندج صهیونیسم جهانی انقلاب اسلامی معامله قرن حکام عرب یک وظیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۳۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینی در دیدار با فرماندار جدید کاشان با حمایت وهمراهی از حمیدرضا محمدی فشارکی گفت::بیانیه گام دوم انقلاب فرموده رهبر معظم انقلاب باید دغدغه فرماندار در دوره مسئولیتش باشد.
امام جمعه کاشان افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی وظیفه اصلی ما نسبت به امام عصر (عج) است یعنی ما ظهور را در پیش داریم، حضرت امام خمینی (ره) سال ۱۳۴۲ قیام کردند و در بیانات ایشان آمده که هدف من بسترسازی اجتماعی در جهان برای ظهور است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمشان به حقیر از کلمه مکرم استفاده کرده و فرمودند شما را به شهر مکرم کاشان اعزام می‌کنم انتظار از فرماندار جدید تقویت وجه مکرم شهر است وفرماندار جدید همه تلاش خود را برای صیانت از مکرم بودن کاشان انجام دهند و برای تقویت این تکریم تلاش کنند.
امام جمعه کاشان افزود: خود سازی، جامعه سازی و تمدن سازی سه جمله نخست بیانیه گام دوم انقلاب است، نگاه فرماندار جدید کاشان این باشد که قرار است فرمایش ولی امر را در کاشان اجرایی شود.

دیگر خبرها

  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است /از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است