Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اورژانس ماسال با تایید این خبر در گفت و گو با ایرنا افزود : یک دستگاه مینی بوس گردشگری حوالی ساعت 12 امروز با 20 مسافر یک تور گردشگری رشت در نزدیکی منطقه ییلاقی سورکوم ماسال از مسیر اصلی منحرف شده و به دره سقوط کرد .
رضا عاشوری افزود : ۱۴نفر ازمصدومان حادثه توسط ۵ دستگاه خودرو آمبولانس اورژانس ماسال، ضیابر و گوراب زرمیخ به بیمارستانهای ماسال و صومعه سرا منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود : وضعیت دو نفر از مصدومان بحرانی بود اما مابقی سرپایی تحت مداوا قرار گرفتند.

رئیس هلال احمر شهرستان ماسال هم در رابطه با این حادثه گفت : بلافاصله با اعلام حادثه ، تیم های امدادی هلال احمر به محل اعزام شدند

 کیومرث صادقی افزود : حمل مصدومین از دره به سختی انجام گرفت و این عملیات توسط هلال احمر شهرستان های ماسال و صومعه سرا و مشارکت اورژانس ها ی دو شهرستان انجام شد.

شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است

برچسب‌ها سازمان اورژانس کشور ماسال گیلان سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اورژانس کشور ماسال گیلان سازمان امداد و نجات هلال احمر سازمان اورژانس کشور ماسال گیلان سازمان امداد و نجات هلال احمر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت : این حادثه جمعه شب در  محدوده جنگل ابر، سر تخت دوم منطقه قلعه چه شاهرود رخ داد .

حسین درخشان افزود : امدادگران هلال احمر پایگاه عامل جنگل ابر با پشتیبانی تیم  هلال احمر مرکزی شاهرود و محیط بانان محیط زیست به محل حادثه اعزام شدند و پس از سه ساعت جستجو موفق به پیدا کردن این فرد شدند اما فرد حادثه دیده بر اثر سقوط از ارتفاع جان سپرده بود .

به گفته وی ، این مرد۴۰ ساله‌  بدون توجه به هشدارهای هواشناسی و بدون رعایت نکات ایمنی برای عکاسی به ارتفاعات جنگل ابر رفته بود  

درخشان همچنین از نجات یک گردشگر گرفتار در  ارتفاعات کوهستانی روستای بادله کوه ، منطقه سنگ کلن کلیدانی آبشار کیدانی دامغان خبر داد و گفت : تیم امدادگران هلال احمر 
 چشمه علی به محل حادثه اعزام شدند و این گردشگر را یافته و به منطقه امن انتقال دادند .

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه با ۱۰ مصدوم
  • مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس
  • مصدومیت ۱۵ نفر در تصادف لیفان و مینی‌بوس در شاهین شهر
  • مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر
  • نجات مصدوم در ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت