Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پیش خطبه نماز جمعه امروز تهران با اشاره به استقبال تاریخی مردم از فرودگاه مهرآباد تا بهشت‌زهرا (س) از امام خمینی (ره)، اظهار کرد: این استقبال از زیباترین حماسه‌های ملت ایران بود و در نهایت سخنرانی کوبنده امام (ره) در بهشت‌زهرا (س) هم تیر خلاصی بر قلب رژیم منحوس پهلوی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای همین آن سخنرانی هیچ‌گاه از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نخواهد شد.

او افزود: ما هم‌اکنون چهل و یکمین سالگرد آن روز تاریخی را گرامی می‌داریم، دهه فجر انقلاب اسلامی از مبارک‌ترین ایام ملت ایران است، باید با الهام از مکتب قرآنی و اهل‌بیت (ع) و با بهره‌گیری از هدایت‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری، ضمن گرامیداشت این روز‌های نورانی، به این راه مقدس با تمام توان ادامه دهیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان تهران با اشاره به اینکه امسال اولین دهه فجر در گانه دوم انقلاب را برگزار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: بر این اساس، بیانیه گام دوم انقلاب از محوری‌ترین موضوعاتی است که در دهه فجر به آن پرداخته خواهد شد.

حجت الاسلام محمودی گفت: شعار محوری دهه فجر امسال «انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایت‌مداری، جهاد و مقاومت» است؛ فردا در سراسر کشور برنامه‌ها و مراسم ویژه‌ای برگزار خواهد شد که مرکز ثقل این مراسم‌ها در تهران و حرم مطهر امام خمینی (ره) خواهد بود.

او خبر داد: فردا از ساعت ۹ صبح مراسم ویژه در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار می‌شود و ساعت ۱۱ صبح نیز مراسم گلبارانِ مکان جلوس و نطق تاریخی حضرت امام (ره) در بهشت‌زهرا (س) برپا خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان تهران با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن امسال با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی مقارن است، اظهار کرد: حال و هوای ۲۲ بهمن معطر به عطر ایثار، مقاومت و شهادت خواهد بود.

حجت الاسلام محمودی یادآور شد: روحیه ضد استکباری ملت ایران و بروز خشم انقلابی آنان علیه آمریکای جهانخوار در ۲۲ بهمن امسال متجلی‌تر خواهد شد و ملت ایران همانطور که در مراسم تشییع تاریخی شهید سلیمانی نشان دادند، در ۲۲ بهمن هم پاسخ زمزمه‌های شوم مذاکره با آمریکا را خواهند داد.

او تاکید کرد: از آنجایی که ماهیت انقلاب اسلامی، ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی است، ۲۲ بهمن فریاد کوبنده ایران بر سر آمریکا را شاهد خواهیم بود و ملت بزرگ ایران پاسخ نقشه‌های شومی، چون معامله قرن را خواهند داد چرا که «فلسطین برای فلسطینی‌ها است» و طرح «آمریکایی ـ صهیونیستی» محکوم به شکست خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان تهران در پایان با بیان اینکه قطعاً دهه فجر زمینه‌ساز حضور پرشور مردم در انتخابات خواهد بود، تصریح کرد: از مردم همیشه در صحنه و وفادار به امام (ره) و ولایت دعوت می‌شود که با حضور در مراسم دهه فجر، با آرمان‌های امام (ره) و رهبری تجدید پیمان کرده و به آمریکا و اذنابش پاسخ دندان‌شکنی داده و عزم و اراده خویش را برای پیمودن این راه نورانی تا سپردن پرچم انقلاب به دست امام زمان (عج) به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی معامله قرن رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان تهران تهران با اشاره انقلاب اسلامی ملت ایران بهشت زهرا خواهد شد ۲۲ بهمن دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد

به گزارش خبرنگارمهر، پیش از ظهر شنبه مراسم تشییع خانم معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله «سیدمصطفی خمینی» از مسجد نو واقع در میدان آستانه قم به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید بر پیکر مرحومه خانم حائری اقامه نماز کرد و پس از طواف گرد مضجع مطهر بانوی کرامت، آن مرحومهدر مقبره شیخ فضل‌الله نوری صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر به خاک سپرده شد.

حجت ااسلام سید یاسر و سید حسن خمینی و تعدادی از اعضای بیت امام راحل، سید محمدآقامیری استاندار قم، برخی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، برخی چهره های سیاسی و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

گفتنی است مراسم بزرگداشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی بعد از نماز مغرب و عشا امشب در حسینیه شهدا برگزار می شود.

معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح ششم اردیبهشت ماه پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

وی فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود که در ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کرد و حاصل ازدواجشان ۴ فرزند است.

این بانو در دوران تبعید حضرت امام (ره) و حاج آقا مصطفی در عراق حضور داشت و همسر گرامیشان را همراهی می‌کرد.

کد خبر 6089930

دیگر خبرها

  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • اگر نقشه ایران، نقشه یک ساختمان باشد! (تصویری)
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟