Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر افزود: با مطرح کردن طرح معامله قرن خاورمیانه در آستانه مقاومت بزرگ دیگری قرار گرفته و به‌طور قطع با این طرح زمینه نابودی آمریکا و رژیم صهیونیستی فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: کشورهایی که ادعای اسلامیت و عربیت می‌کنند به‌عنوان مزدوران اسلام امروز به جای همراهی با ملت مظلوم فلسطین به هدف‌های استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفایی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز دهه مبارک فجر اضافه کرد: اسلام‌خواهی و عدالت محوری از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است و تمام امور مربوط به جامعه باید بر اساس عدالت محقق شود.

وی ادامه داد: پیشرفت از دیگر ویژگی‌های انقلاب اسلامی است که باید در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، اقتصادی، علم و فناوری در جامعه ایجاد شود.

امام جمعه بوشهر گفت: استقلال طلبی از دیگر ویژگی‌های انقلاب اسلامی که براساس این اصل امروز بر خلاف گذشته سفیران آمریکا و انگلیس دیگر اجازه تصمیم گیری برای ملت ایران را ندارند و اگر کوچکترین اشتباهی از سوی آنان صورت گیرد بیرون رانده می‌شوند.

وی با اشاره به شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی اضافه کرد: اگر امروز این سردار بزرگ به شهادت می‌رسد سپاه پاسداران با اقتدار بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق را زیر و رو می‌کند این بیانگر اقتدار و قدرت ایران اسلامی است.

صفایی بوشهری اظهار کرد: مقاومت و استکبار ستیزی از دیگر ویژگی‌های انقلاب اسلامی است که امروز در تمام عرصه‌ها شاهد آن هستیم و همین ویژگی باعث شده امروز ایران اسلامی در اوج قدرت قرار گیرد.

امام جمعه بوشهر گفت: ۴۱ سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و آمریکا، اروپا و سایر کشورهای مرتجع منطقه به دلیل استقلال طلبی ملت ایران با ما در ستیز هستند و می‌خواهند که این کشور مقتدر اسلامی وجود نداشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت تخصیص سهمیه سوخت شناورهای صیادی افزود: زندگی قشر زیادی از مردم این استان ساحلی وابسته به دریا و صید و صیادی است اما با وجود وعده‌های پی در پی مسئولان هنوز سهمیه سوخت آنها تخصیص نیافته است.

صفایی بوشهری ادامه داد: مسئولان با تخصیص سهمیه سوخت قایق‌های صیادی نسبت به حل مشکل این قشر از جامعه اقدام کنند و اجازه ندهند فعالان در این بخش که مظلوم و قابل احترام هستند بیش از این با مشکل روبه‌رو نشوند.

وی خطاب به مسئولان گفت: مردم ولی نعمت شما هستند و همواره در عرصه‌های مختلف حضور دارند پس باید نسبت به برطرف کردن مشکلات آنان اقدام شود.

    

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آمریکا و رژیم صهیونیستی استکبار استکبار جهانی خطبه های نماز جمعه آستانه قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دیگر ویژگی های انقلاب اسلامی ویژگی های انقلاب اسلامی صفایی بوشهری سهمیه سوخت جمعه بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد

آفتاب‌‌نیوز :

در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال امارات موسوم به «جام ریاست جمهوری امارات» امروز سه شنبه تیم‌های «الوصل» و «الاتحاد کلبا» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۴ بر یک به سود الوصل به پایان رسید.

مهدی قایدی لژیونر ایرانی الاتحاد در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند. قایدی در دقیقه ۸۹ جای خود را به روبرتا داد.

در این بازی الوصل در دقیقه ۳۵ به گل رسید و مهدی قایدی در دقیقه ۶۹ بازی را به تساوی کشاند و زردپوشان الوصل در دقیقه ۷۷ گل دوم را هم به ثمر رساندند.

تیم الاتحاد در دقیقه ۸۴ با اخراج «بسا» ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد و کارش برای ادامه کار سخت شد و بازیکنان الوصل در دقایق ۸۵ و ۹۰، ۲ بار دروازه حریف خود را باز کردند تا نتیجه ۴ بر یک شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، فردا چهارشنبه تیم‌های النصر و شباب الاهلی با هم دیدار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • عملیات وعده صادق موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • عملیات «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب+ عکس
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ |برنت ۸۷ دلار و ۸۶ سنت شد
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ |برنت ۸۸ دلار و ۳۳ سنت شد