Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندو مردان در فدراسیون تکواندو برگزار شد. تاریخ انتشار: 14:41 - 11 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۱۹۲۹

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندو مردان در فدراسیون تکواندو برگزار شد که در پایان ۱۴ هوگوپوش در اردو باقی ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمین هادی‌پور، حسین لطفی، محمد کاظمی، سروش احمدی، سینا بهرامی، میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی، مهدی جلالی، مهران برخورداری، عرفان حیدری، محمدرضا خانی، سجاد مردانی، سعید رجبی و فرشاد قیاس‌شندی موفق شدند جواز ادامه حضور در اردو را به‌دست آورند.

هدایت تیم ملی برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربیان است. هادی ساعی به عنوان مدیرفنی در کنار ملی‌پوشان حضور دارد.

مسابقات قهرمانی آسیا ۱۴ تا ۱۶ اسفندماه در بیروت لبنان برگزار می‌شود و ملی‌پوشان تکواندو کشورمان تا این رویداد روزانه دو نوبت تمرینات را پشت سر می‌گذارند.

تیم‌ملی تکواندو ایران در گروه مردان نیز موفق به کسب ۲ سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ – توکیو توسط آرمین هادی‌پور و میرهاشم حسینی شده است.

گفتی است؛ رقابت‌های قهرمانی آسیا G۴ است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک به ورزشکاران تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: عسگری: هادی‌پور و حسینی قطعا به قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی تکواندو فدراسیون تکواندو فدراسیون تکواندو تیم ملی تکواندو قهرمانی آسیا هادی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، ۵ بازیکن سپک تاکرا و یک مربی از خراسان رضوی به اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای دختران در کرمانشاه جهت شرکت در مسابقات آسیایی تایلند دعوت شدند.

بهناز احمدنیا به عنوان مربی و ناهید ترابی، مهدیس هندویی، صبا طباطبایی، غزل شیرخانی و اعظم دادگر به عنوان ورزشکار در اردو حاضر هستند.

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور