Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نجف‌زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این رقابت‌ها، محمد رضایی از اصفهان بر سکوی قهرمانی ایستاد، محمد اسماعیلی از زنجان دوم شد و عاشوری به همراه محمدعلی کیهانی از تهران به مقام سوم مشترک رسیدند.

وی بیان کرد: تیم اپه مردان استان با ترکیب طاهرعاشوری، محمد برزگر، یاسین نوری و مازیار جعفری به مربیگری میرسالار کامجو در این دوره از رقابت‌ها حضور دارد؛ این پیکارها امروز، جمعه در بخش تیمی پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برزگر دیگر اپه‌ایست استان با  ۱۷ سال سن در جایگاه هشتم این رقابت‌ها ایستاد.

دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی گفت: رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی بزرگسالان کشور در اسلحه اپه با حضور ۶۸ شمشیرباز از ۱۷ استان در سالن شهید کلاهدوز تهران درحال برگزاری است.

نجف زاده افزود: هفته گذشته نیز تیم فلوره مردان استان با ترکیب هادی رضوی‌نیا، آرش پاشازاده، حسین شجاع‌زاده و مهدی باباپور، با قرار گرفتن بر سکوی سوم مسابقات قهرمانی کشور، جام برنزی این رقابت‌ها را بالای سر برد.

به گزارش ایرنا طاهر عاشوری متولد ۱۳۶۹ شهر ارومیه است و فعالیت خود در رشته شمشیربازی را در سن ۱۶ سالگی تحت آموزش‌های «ساکو عیوضیان» شروع کرد و با توجه به استعداد ذاتی خود خیلی زود پله‌های ترقی را طی کرد و در سال ۱۳۸۶ با کسب نخستین مدال طلای قهرمانی اپه ایران به عضویت تیم ملی درآمد.
عاشوری به همراه هم تیمی‌های خود نخستین طلای بین المللی ایران در رشته شمشیربازی اسلحه اپه را پس از انقلاب اسلامی کسب کرد و مدال طلای کاپ جوانان جهان در سال ۱۳۸۸ به میزبانی یزد را در کارنامه ورزشی خود دارد.
مدال طلای امیدهای ۲۰۱۱ آسیایی فیلیپین، نقره باشگاه های ۲۰۱۲ غرب آسیا در کویت و برنز انفرادی و نقره تیمی کاپ آزاد ۲۰۱۵ تایلند از دیگر افتخارات این اپه ایست جوان ارومیه‌ای است، عاشوری در سال ۱۳۹۵ از سوی فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران با ۲۲.۵ امتیاز به عنوان بهترین شمشیرباز ایران معرفی شد.

هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی یکی از هیات‌های فعال و موفق استان است که با تاسیس خانه شمشیربازی در محل ورزشگاه تختی ارومیه، فعالیت چشمگیری در راستای جذب و تربیت علاقه‌مندان این رشته دارد؛ این هیات فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرد.
طاهر عاشوری، سکینه نوری و الهه قهرمانی سه شمشیرباز باسابقه و ملی‌پوش ارومیه‌ای هستند که مقام‌های متعددی در مسابقات آسیایی، بین‌المللی و کشوری کسب کرده‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آذربایجان غربی اسلامی ایران جهان کویت ملی پوش قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی رقابت ها مدال طلای ارومیه ای اپه ایست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۳۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، در شش وزن اول رقابت‌های نونهالان آزاد قهرمانی کشور که از صبح  پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شد محمد حسین انگزی در وزن ۴۱ کیلوگرم نقره گرفت و رضا جلیلیان در  وزن ۶۸ کیلوگرم بر سکوی سوم ایستاد.
اسماعیل میرزایی در وزن ۳۵ کیلوگرم نیز پنجم شد.
امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت) رقابت‌های شش وزن دوم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری