Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@14:32:39 GMT

لزوم انتخاب افراد لایق در انتخابات

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۳۳۴۰

لزوم انتخاب افراد لایق در انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های این هفته نماز جمعه اصفهان افزود: حضور مردم در پای صندوق های رای یک تکلیف شرعی است و باید با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای کسی را انتخاب کنند که لایق و دارای صلاحیت است.

وی ادامه داد: در صورتی که خلاف این موضوع عمل کنیم خود را ملامت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم با چنین حرکتهایی دیگر به حامیانتان هم رای نمیدهند

امام جمعه اصفهان با اشاره به قانون انتخابات بیان داشت: تعجب آور است افرادی که به قرآن و خداوند قسم خورده اند در سخنان خود با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی مسائل نابجایی را مطرح می کنند.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: این افراد باید بدانند که با انجام چنین حرکتهایی حتی دیگر حامیانتان هم به شما رای نمی دهند و با این حرکتها به خودتان ظلم می کنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مهمترین رویداهای هفته نیز اشاره داشت و بیان کرد: مهمترین رویدادی که ما شاهد هستیم سالروز ورود امام خمینی (ره) و آغاز چهل و دومین سال انقلاب اسلامی است که باید آن را پاس بداریم.

امام جمعه اصفهان گفت: با بررسی قرآن کریم به آیه ۳۰ سوره انفال می رسیم که یک آیه تطبیقی با داستان امام خمینی (ره) است که در این آین پروردگار به پیامبر گرامی اسلام (ص) می فرمایند دشمن برای شما نقشه های بسیار دارد اما راه به جایی نمی برد.

طباطبایی نژاد بیان داشت: دشمن برای بنیان گذار انقلاب اسلامی نیز نقشه های بسیاری کشید و سرانجام بعد از تبعید ایشان جامعه اسلامی استقبال بسیاری در عراق شاهد بودیم و این عزت به نحوی بود که عزت اسلام و غزت امام جامعه اسلامی را به خوبی نمایان کرد.

کد خبر 4840336

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی دهه فجر خطبه های نماز جمعه دهه فجر بارش برف بوشهر شیراز انتخابات 98 گرگان قزوین ایلام شهرکرد تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان زلزله بیرجند یاسوج طباطبایی نژاد جمعه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۳۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و تبادل نظر کرد.

وی در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات محل مأموریت و وضعیت روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و لبنان، همچنین تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه لبنان و مقاومت و مردم این کشور ارائه کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های سفیر کشورمان، بر لزوم تداوم تلاش برای پیگیری توسعه روابط دو کشور به خصوص در زمینه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی، همچنین اهمیت جایگاه لبنان و نقش آن در محور مقاومت علیه رژیم متجاوز صهیونیستی تأکید کرد.

امیر عبداللهیان بار دیگر بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس جمهور لبنان تأکید و آنان را به تسریع در این کار دعوت کرد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد، به نظر می‌رسد کشورهای منطقه نیز به این مهم توجه داشته و در صدد کمک به حل این موضوع هستند.

کد خبر 6094831

دیگر خبرها

  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • سابقه نامزدهای انتخابی را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • سابقه نامزدتان را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید