Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به فرارسیدن یوم الله ۱۲ بهمن اظهار داشت اظهار داشت: دهه فجر پیروزی نور حقانیت بر ظلم و جور و ستم مشرکین است.

وی در ادامه با اشاره به طرح معامله قرن افزود: اقدام بی خردانه طرح معامله قرن از سوی استکبار بدون شک نابودی رژیم صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت چرا که معامله قرن رئیس جمهوری آمریکا در دنیای امروز که استکبار از دموکراسی صحبت می‌کند خنده دار است و این کار به بازی گرفتن قوانین بین المللی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدوسی نژاد با اشاره به اینکه چرا برخی از مسئولان همچنان به دنبال مذاکره با استکبار هستند، گفت: آمریکا با به شهادت رساندن سردار دل‌ها در واقع اعلام جنگ با نظام ایران کرد، آنان از برجام خارج شدند و این توهین به دولت و نظام بود، بنابراین حرف زدن از مذاکره درست نیست.

امام جمعه موقت ورامین در خصوص تأیید صلاحیت‌ها از جانب شورای نگهبان گفت: وظیفه شورای نگهبان دقت در انتخاب کاندیداهای اصلح است و مردم بدانند که شورای نگهبان در این زمینه به خوبی وظیفه خود را انجام می‌دهد چرا که باید افراد اصلح به مجلس راه پیدا کنند.

خطیب جمعه ورامین در رابطه با اهمیت حضور مردم پای صندوق‌های رأی عنوان داشت: مردم ما در تشییع پیکر شهید سلیمانی ثابت کردند که پشتیبان نظام هستند و با حضور در پای صندوق‌های رأی نیز بار دیگر ثابت خواهند کرد که دشمن هیچ کاری از دستش برای تفرقه اندازی میان مردم بر نمی‌آید.

وی با تاکید بر برگزاری انتخاباتی سالم، امن وبا شکوه بیان داشت: دقت نظر و توجه لازم شورای نگهبان گام اساسی در برگزاری این انتخابات و حرکت عظیم است که انشاالله با شکوه هر چه بیشتر برگزار می‌شود.

کد خبر 4840262

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه موقت ورامین خطبه های نماز جمعه دهه فجر بارش برف بوشهر شیراز انتخابات 98 گرگان شهرکرد قزوین ایلام تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان خطبه های نماز جمعه زلزله بیرجند پای صندوق شورای نگهبان معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعای دریافت ۱۴۰ سکه توسط یک نماینده

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903432

دیگر خبرها

  • ۲۰ ساعت تا پایان تبلیغات/لیست‌ها پشت خط ماراتن ۲۱ اردیبهشت
  • ایران به طور قطع برنده جنگ اقتصادی است
  • ببینید | پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعای دریافت ۱۴۰ سکه توسط یک نماینده
  • ۵۰ شعبه آماده ‌اخذ آرای مردم رامشیر در دور دوم انتخابات
  • برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس آمادگی کامل داریم
  • مأموریت نهاد‌ها و دستگاه‌ها برای حمایت و پشتیبانی از مساجد پسندیده است
  • انتخاب اصلح پایه گذار ایران قوی و مستقل است
  • ببینید | هشدار آیت‌الله هاشمی به دادن اختیارات به شورای نگهبان در سال ۶۳
  • (ویدئو) چرا خانم‌ها عضو شورای نگهبان نیستند؟
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است