Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران امام جمعه موقت ساری گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی درس عشق و ایثار را از مکتب حضرت فاطمه زهرا (س) آموخته است.

حجت‌الاسلام یوسف‌ یوسف‌پور در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، این بانوی بزرگوار را اسوه و الگویی برای انسان‌های آزاده دانست و گفت: وجود حضرت فاطمه زهرا (س)، وجود خدایی و الهی است و عبودیت، دینداری و تربیت زندگی را باید از سیره و منش این بانوی الهی بیاموزیم و بدانیم که کوثریان در دنیا وعقبی، پیروز و رستگار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ولایتمداری از ویژگی‌های برجسته حضرت فاطمه زهرا (س) بوده و آن حضرت با تمام وجود برای احقاق حق و دفاع از ولایت تلاش کرده است.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) از خطبه‌های برجسته و بارز برای دفاع از احقاق حق به شمار می‌رود، گفت: معامله قرن خواب آشفته‌ای است که هیچگاه تعبیر نمی‌شود و اگر قابلیت اجرایی داشت، در منطقه آن را رونمایی می‌کردند.

یوسف‌پور با گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی از ستادهای مختلف برای اجرای برنامه‌های دهه فجر در استان خبر داد و افزود: دهه فجر امسال با انتخابات مجلس عجین شده و باید برای برپایی پرشور انتخابات تلاش و برنامه‌ریزی کنیم.

وی نواختن زنگ انقلاب اسلامی را در هنرستان ابتکار از جمله برنامه‌ها بیان کرد و گفت: داوطلبان باید از توهین، تخریب و استفاده از بیت المال بپرهیزند.

امام جمعه موقت ساری امامت و رهبری ولایت فقیه را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: دهه فجر، دهه پاسداشت ارزش‌ها و خاطرات انقلاب است و باید این ارزش‌ها را حفظ و منتقل کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی امام جمعه موقت ساری حضرت فاطمه زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | طلبه ها اینگونه زندگی می‌کنند

به گزارش همشهری آنلاین،‌امام جعفر صادق علیه السلام، رئیس و بنیان‌گذار مکتب شیعه جعفری است. شخصیتی عالم و بزرگوار که در طول عمر ۶۵ ساله خود، بیش از چهار هزار شاگرد را در علوم و دانش‌های گوناگون فقهی، علمی، کلامی، توحیدی، ولایتی، حدیث نفس، معرفت‌شناسی و … آموزش دادند به طوری که چهره‌های علمی بزرگی مانند جابر بن حیان، زراره بن اعین، ابان بن تغلب، ابو حمزه ثمالی، هشام بن حکم، مفضل بن عمر و بسیاری شخصیت‌های شناخته‌شده و مطرح در مکتب آن حضرت علم و دانش آموختند. شاگردان امام صادق (ع) تنها از میان مردم شیعه مذهب نبودند، بلکه حتی مردمی از اهل سنت، یهودیان و مسیحیان هم در مکتب آن حضرت شاگردی کرده و از دانش و علم ایشان بهره بردند. حوزه‌های علمیه یادگار مکتب امام صادق (ع) بوده و طلبه‌های امروز، شاگردان و رهروان آن حضرت در تعلیم، تربیت، تحصیل و تدریس علوم دینی هستند.گزارش پیش رو زندگی طلبگی طلاب در حال تحصیل در حوزه علمیه شهرستان گرگان را به تصویر کشیده است.

طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی کد خبر 849335 منبع: مهر برچسب‌ها استان مازندران امام خمینی خبر ویژه جامعه روحانیت مبارز

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • برنامه های دهه کرامت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشریح شد
  • عکس | طلبه ها اینگونه زندگی می‌کنند
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • برپایی اجتماع صادقیون در استان سمنان+ فیلم
  • احیای جایگاه مرجعیت علمی اهل‌ بیت در مکتب امام صادق (ع)