Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: طرح معامله قرن شکست خورده است و همه مسلمانان و آزادی‌خواهان آن را محکوم می‌کنند. ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به اینکه طرح ننگین معامله قرن طرحی در پی معامله سرزمین مقدس فلسطین و طرحی شکست خورده خواهد بود اظهار داشت: در  شرایط فعلی اسرائیل همانند مریض رو به مرگی است که آمریکا برای نجاتش طرح معامله قرن را مطرح می‌کند در حالی که فایده‌ای ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: آمریکا هر اقدامی کرد و هر سیاستی را به کار برد تا اسرائیل را نجات دهد اما همه این اقدامات شکست خورده است و مسلمانان اعم از شیعه و سنی و همه آزادی‌خواهان جهان این طرح را محکوم می‌کنند.

خطیب جمعه کرمانشاه عنوان کرد: طرح معامله قرن از یک فکر و مغز بیهوده صادر شده و بنابراین اعتباری ندارد و فلسطینیان به بقای خود و اسرائیل به فنای خود نزدیک می‌شوند. 

وی با اشاره به راهپیمایی بی‌سابقه مردم عراق به‌منظور خروج آمریکا از منطقه گفت: این راهپیمایی یکی از شواهد تنفر مردم منطقه از آمریکا است و بنابراین آمریکا باید گورش را از منطقه گم کند.

امام جمعه موقت ساری: طرح «معامله قرن» سبب رسوایی رژیم صهیونیستی می‌شود«معامله قرن» حربه‌ای برای انحراف افکار عمومی از شکست‌های آمریکا استامام جمعه ایلام: طرح معامله قرن را باید معامله ننگ آمریکا نام نهاد

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی تولد دوباره اسلام و مطرح و زنده شدن آن در دنیا بود عنوان کرد: امروز اسلام در دنیا حرف می‌زند و اقتدار دارد.

علما گفت: اسلام با اقتداری که از پیروزی انقلاب اسلامی، مجاهدت‌های امام راحل(ره)و خون شهدا به دست آورد در برابر آمریکای ابرقدرت ایستاد، درحالی که شوروی و بسیاری از کشورهای قدرتمند اروپایی توانایی ایستادن در برابر این کشور را نداشتند. 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه امروز ایران در تمام دنیا حرفی برای گفتن دارد افزود: آمریکایی‌ها خود اعتراف می‌کنند که نمی‌توانند در برابر ایران اقدامی انجام دهند زیرا می‌دانند جواب آن را خواهند گرفت. 

علما به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و عنوان کرد: براساس قانون اساسی وظیفه یک نماینده قانونگذاری و نظارت بر اجرای صحیح قانون است، بنابراین از کاندیداها انتظار می‌رود که وعده‌های واهی به مردم می‌دهد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ضرورت شرکت در انتخابات گفت: هرچند برخی از مشکلات اقتصادی گلایه دارند اما شرکت در انتخابات ضروری است زیرا این کار به معنای رأی دادن به انقلاب است.

انتهای پیام/832/ح

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرمانشاه با اشاره محکوم می کنند طرح معامله قرن جمعه کرمانشاه معامله قرن آزادی خواهان شکست خورده امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • گاردین: سعودی‌ها «پلن ب» را برای معامله کلیدی با آمریکا روی میز دارند
  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • بلینکن در دیدار با هرتزوگ: آمریکا اکنون خواهان آتش‌بس است
  • هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است
  • تجمع دانشجویان در حمایت از آزادی‌خواهان حامی فلسطین برگزار شد
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد