Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک رضی منش روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: این طرح‌ها در بخش‌های تولیدی، خدماتی، بهداشت و درمان، عمرانی، آموزشی و سایر بخش ها مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار شهرستان اسکو ادامه داد: اعتبار برخی از این طرح‌ها از محل اعتبارات ملی، استانی و برخی نیز توسط بخش خصوصی تأمین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مهمترین طرح‌های قابل افتتاح شهرستان را شامل افتتاح ۲ باب مسجد در شهر جدید سهند، افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز «علیزاده»  در شهر اسکو، افتتاح گازرسانی به روستای «گمیچی»، تکمیل طرح زهکشی «آجی چای»، رمپ ۲ تقاطع ورودی فاز ۴ شهر جدید سهند، افتتاح ساختمان اداری و پانسیون بیمه سلامت شهرستان، اعلام کرد.

رضی منش همچنین به  طرحهای کلنگ زنی این شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: کلنگ زنی مرحله اول طرح شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب شهر اسکو به طول ۱۰ کیلومتر و طرح تکمیل خط انتقال اصلی فاضلاب شهر اسکو به طول ۱.۵ کیلومتر نیز از مهم‌ترین طرح هایی است که در دهه فجر کلنگ زنی می شود.

فرماندار شهرستان اسکو با اشاره به اینکه صاحب این انقلاب مردم هستند، گفت: در تلاش هستیم با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان برنامه‌های ایام الله دهه فجر را با مشارکت گسترده مردم برگزار کنیم و با برنامه ریزی دقیق و اجرای برنامه‌های متنوع و شاد زمینه حضور جوانان و نسل جدید انقلاب را در مراسم‌های جشن پیروزی انقلاب اسلامی مهیا کنیم.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی افتتاح طرح دهه فجر اسکو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی افتتاح طرح دهه فجر اسکو آذربایجان شرقی افتتاح طرح دهه فجر اسکو کلنگ زنی شهر اسکو دهه فجر طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۳۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف بهاری در عنصرود شهرستان اسکو

دریافت 21 MB

به گزارش خبرنگار مهر، امروز دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی به آذربایجان شرقی شاهد بارش باران و برف در بسیاری از مناطق استان هستیم.

کد خبر 6098594

دیگر خبرها

  • بارش برف بهاری در عنصرود شهرستان اسکو
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین