Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@06:27:58 GMT

«معامله قرن» هرگز موفق نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۳۸۴۲

«معامله قرن» هرگز موفق نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از امام جمعه ابهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی با بیان اینکه طرحی که طی روزهای گذشته رئیس جمهور آمریکا که از آن به عنوانمعامله قرن نام می‌آورند برای محو حقوق ملت فلسطین از آن رونمایی کرد، گفت: این طرح برگ دیگری از سلسله ترفندهای فریبکارانه آمریکایی‌ها برای تحکیم ظلم، تجاوز، و اشغالگری است ولی به لطف الهی این طرح نمی‌تواند فریاد عدالتخواهی ملت فلسطین و دیگر آزادی خواهان جهان را که امروزه در قامت مقاومت ظهور کرده خاموش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این طرح شیطانی که به منزله نوزاد منحوس و مرده‌ای است که روی دست صاحبان آن خواهند ماند و خواب‌های آشفته صهیونیست‌ها تعبیر معکوس خواهد داشت.

رحیمی افزود: معامله قرن محصول مغزهای الکلی غربی‌ها و برآیند حماقت ذاتی صهیونیستها بدفطرت و پلید است. و امروزه هرگونه موافقت ضمنی، و یا سکوت و یا اهمال و یا برخورد دوگانه با این طرح ظالمانه می‌تواند توطئه بزرگ را فراتر از فلسطین متوجه استقلال و حاکمیت ملی دیگر کشورهای اسلامی نیز باشد.

همه بدون هرگونه ملاحظه سیاسی و با هر عقبه سیاسی و مذهبی باید این رویکردبی شرمانه نسبت به ملت فلسطین را یک صدا محکوم کنند. و جهان را نسبت به تن دادن به این رویکرد عوام‌فریبانه هوشیار و آگاه کنند.

رحیمی به طرح معامله قرن اشاره کرد و گفت: طرحی که طی روزهای گذشته رئیس جمهور آمریکا که از آن به عنوان معامله قرن نام می‌آورند، در واقع برای محو حقوق ملت فلسطین طراحی شده است.

امام جمعه ابهر به ایام الله دهه مبارک فجر و فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اشاره و تصریح کرد: مکتب امام (ره) شامل اندیشه‌ها، آراء، دیدگاه‌ها، فرامین و سیره عملی حضرت امام (ره) به ویژه نظریه مترقی ولایت مطلقه فقیه، تنها منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و تأسیس نظام اسلامی نشد، بلکه این مکتب دارای مولفه‌ها و شاخصه‌هایی است که با کمک آن‌ها، انقلاب اسلامی در مقابل توطئه‌های بیرونی، انحرافات داخلی و فتنه‌های مشترک عوامل داخلی و خارجی مصون ماند.

رحیمی افزود: همه تریبون داران و معلمان و عزیزانی که در شبکه‌های اجتماعی و مجازی فعالیت دارند، باید در این دهه مبارک فجر که به منزله شب‌های قدر و ایامالله است، برکات این نظام را به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب بازگو کنند.

کد خبر 4840372

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه امام جمعه ابهر دهه فجر بارش برف بوشهر شیراز انتخابات 98 گرگان شهرکرد قزوین ایلام تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان خطبه های نماز جمعه زلزله بیرجند معامله قرن ملت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأثیرگذاری رسانه‌ها در عصر کنونی بیش از ابزارهای جنگی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های عبادی و سیاسی امروز نماز جمعه ساوه اظهار کرد: توصیه دین توجه ویژه به مقوله کار، کارگری و تولید است و چنانچه ملتی بخواهد استقلال سیاسی خود را در مقابل سلطه گران عالم حفظ کند باید پایه‌های اقتصادی کشور خود را محکم کند و تحقق این مهم، مهارت آموزی است.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: امروزه بزرگترین راه حمایت از کار و کارگری، مصرف کردن کالای داخلی، افزایش کیفیت کالا و ممنوعیت واردات کالاهای خارجی است.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به موضوع فلسطین گفت: بدون شک اکنون موضوع فلسطین دچار تحولات زیادی شده که پیش از این سابقه نداشته است، این اتفاق در حالی رقم خورده که فلسطینی‌ها در زمینه رسانه، فناوری اطلاعات و حتی در امور روزمره خود دچار محدودیت هستند.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مهم رهبری در مورد مسئله حجاب اظهار کرد: در مسئله حجاب، دخالت بیگانگان، واضح و آشکار بود، هرچند عده‌ای هم در داخل کشور، تأثیرگذار بودند.

امام جمعه ساوه در خصوص وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق، اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است همچنین مسأله قدرت، جسارت و شهامتی است که در دل ملت‌ها جوانه زد و مسأله شکست هیمنه اسرائیل جنایتکار و مسأله تشجیع و قوت قلب مسلمانانی است که اسیر حکام بی‌لیاقت و دنیازده هستند.

امام جمعه ساوه افزود: اهمیت و تعیین‌کننده‌بودن رسانه در دنیای امروز، انکارناپذیر است و در بیانات رهبر انقلاب نیز فراوان به موضوع رسانه پرداخته شده است.

وی گفت: اکنون در دنیا، درگیری و چالش‌های رسانه‌ای مشهود است و بیش از آنچه موشک، پهپاد، هواپیما و ابزارهای جنگی تأثیر بگذارند در عقب راندن دشمن، رسانه‌ها نقش برجسته و بی بدیلی دارند.

کد خبر 6089128

دیگر خبرها

  • تأثیرگذاری رسانه‌ها در عصر کنونی بیش از ابزارهای جنگی است
  • وعده صادق قدرت اشغالگران قدس را به زیر کشید
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • پیشگیری از هدر روی ۲۵ میلیون متر مکعب آب در نظرآباد
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد