Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین گفت: حضور با شکوه مردم پای صندوق های رای پشتیبانی از نظام است.

حجت الاسلام حسین قدوسی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت همگان به تقوای الهی با اشاره به فرارسیدن یوم الله ۱۲ بهمن گفت: دهه فجر پیروزی نور حقانیت بر ظلم و جور و ستم مشرکین است.

وی در ادامه با اشاره به طرح معامله قرن افزود: اقدام بیخردانه طرح معامله قرن از سوی استکبار بدون شک نابودی رژیم صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت چرا که معامله قرن رئیس جمهوری آمریکا در دنیای امروز که استکبار از دموکراسی صحبت می‌کند خنده‌دار است و این کار به بازی گرفتن قوانین بین‌المللی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدوسی نژاد با اشاره به این‌که چرا برخی از مسئولان همچنان به دنبال مذاکره با استکبار هستند، گفت: آمریکا با به شهادت رساندن سردار دل‌ها در واقع اعلام جنگ با نظام ایران کرد، آنان از برجام خارج شدند و این توهین به دولت و نظام بود، بنابراین حرف زدن از مذاکره درست نیست.

امام جمعه موقت ورامین در خصوص تأیید صلاحیت‌ها از جانب شورای نگهبان گفت: وظیفه شورای نگهبان دقت در انتخاب کاندیداهای اصلح است و مردم بدانند که شورای نگهبان در این زمینه به خوبی وظیفه خود را انجام می‌دهد چرا که باید افراد اصلح به مجلس راه پیدا کنند.

خطیب جمعه ورامین در رابطه با اهمیت حضور مردم پای صندوق‌های رأی یادآور شد : مردم ما در تشییع پیکر شهید سلیمانی ثابت کردند که پشتیبان نظام هستند و با حضور در پای صندوق‌های رأی نیز بار دیگر ثابت خواهند کرد که دشمن هیچ کاری از دستش برای تفرقه اندازی میان مردم بر نمی‌آید.

وی با تاکید بر برگزاری انتخاباتی سالم، امن وبا شکوه بیان کرد: دقت نظر و توجه لازم شورای نگهبان گام اساسی در برگزاری این انتخابات و حرکت عظیم است که انشاالله با شکوه هر چه بیشتر برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماز جمعه پای صندوق شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی

(تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • (تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی