Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:29:16 GMT

نتایج چند رشته از مسابقات جام خوشه‌چین مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۳۹۹۳

نتایج چند رشته از مسابقات جام خوشه‌چین مشخص شد

در مسابقات هفت سنگ که با شرکت  هفت استان  و در سه پرتاب برگزارشد، عباس شجاعی پور از بوشهر به مقام قهرمانی دست یافت، امیر محمد رجایی از کرمان نایب قهرمان شد و متین کدخدایی از آذربایجان غربی عنوان سوم را کسب کرد.

ورزشکار اردبیلی قهرمان چوب کشی شد

همچنین در مسابقات چوب کشی که با شرکت  ۱۴ استان و در دو وزن  منهای ۷۰ و ۸۵ کیلوگرم برگزار شد،  فرزاد حسینی از اردبیل  به مدال طلا رسید و صادق جمشیدی از خراسان رضوی نشان نقره بر گردن آویخت و محمد جواد تقی زاده از کرمان نشان برنز گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان مرکزی سکوی نخست مسابقات طناب کشی را فتح کرد

در پیکارهای طناب کشی که با شرکت هفت استان برگزار شد، تیم مرکزی با نتیجه ۲ بر صفر از سد کرمان گذشت و سکوی نخست را فتح کرد، تیم کرمان هم به عنوان دومی بسنده کرد و خراسان جنوبی به مقام سوم دست یافت.

 مرحله نهایی نخستین دوره رقابت‌های جام خوشه‌چین ویژه ورزشکاران روستایی و بازی‌های بومی با حضور ۷۰۰ ورزشکار دختر و پسر کشور  دهم بهمن ۹۸ در شیراز آغاز شد.

فوتسال، والیبال، طناب کشی (تیمی)  دوومیدانی، چوب کشی و هفت سنگ مهارتی رشته هایی هستند که ورزشکاران شرکت کننده در مرحله نهایی باهم به  رقابت می پردازند.

این رقابت ها تا دوازدهم بهمن ۹۸ در ورزشگاه حافظیه، سالن کوثر ، سالن دراگ ، ورزشگاه حجاب ، دستغیب، سالن  ربانی  و شهدای قصردشت برگزار می شود.

برچسب‌ها المپیاد خوشه چین شیراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: المپیاد خوشه چین شیراز المپیاد خوشه چین شیراز خوشه چین طناب کشی چوب کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۳۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی ظهر امروز در سازمان لیگ برگزار و نتایج آن به شرح زیر مشخص شد:

تراکتور- مس رفسنجان

چادرملو - آلومینیوم اراک

گل‌گهر - هوادار

 ملوان - سپاهان

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی سپاهان و ملوان با برنده بازی گل‌گهر و هوادار به مصاف هم می روند. همچنین برنده بازی تراکتور مس رفسنجان با برنده بازی چادرملو و آلومینیوم بازی خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر