Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیمی کارتر از طرح معامله قرن انتقاد کرد و گفت، این طرح به تلاش‌ها برای ایجاد صلح میان اسرائیل و فلسطین آسیب خواهد زد.

به گزارش ایسنا، جیمی کارتر، رییس جمهور سابق آمریکا در بیانیه‌ای اظهار کرد: برنامه تازه آمریکا چشم‌انداز صلحی عادلانه میان اسرائیلی‌ها و فلسطینیان را تضعیف می‌کند. اگر این طرح اجرایی شود، تنها راهکار عملی این درگیری طولانی مدت را که راهکار دو کشوری است، نابود می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شبکه خبری "سی‌ان‌ان"، کارتر گفت، این طرح راهکار تشکیل دو کشور در مرز‌های سال ۱۹۶۷ و دیگر قطعنامه‌های شورای امنیت را نقض می‌کند.

او همچنین از کشور‌های عضو سازمان ملل درخواست کرد "به قطعنامه‌های شورای امنیت پایبند باشند و هرگونه اقدام یک‌جانبه این طرح توسط اسرائیل با تصرف سرزمین‌های فلسطینی بیشتر را نپذیرند".

کارتر همچنین اظهار کرد، این طرح آمریکا قوانین بین‌المللی در ارتباط با حق تعیین سرنوشت، تصرف سرزمین‌های فلسطینیان، الحاق مناطق اشغال شده و برخورداری فلسطینیان از حقوق برابر را نقض می‌کند. لینک کوتاه: asriran.com/002z5w

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کارتر جیمی کارتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!

در شرایطی که بازیکنان و اعضای دو تیم آلومینیوم وپرسپولیس در پایان نیمه اول چمن ورزشگاه امام خمینی اراک را به مقصد رختکن‌ها ترک کرده بودند، یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه وارد زمین شد.

به گزاش همشهری آنلاین در این لحظات ماموران یگان ویژه سریعا خود را به این جیمی‌جامپ رساندند و در حالی که وحید امیری وساطت کرد تا ماموران رفتار خوبی با این هوادار داشته باشند، او به بیرون از چمن انتقال داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • چرا کارتر با تشکیل کشور فلسطین مخالف بود؟!
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • پشت پرده ساخت اسکله روی هزاران تن آوار خانه‌های فلسطینیان
  • پس لرزه‌های یک شکست
  • (ویدئو) اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • اعتراضات دانشجویی در ⁧آمریکا⁩ بیانگر مظلومیت فلسطینیان است
  • اعتراضات در آمریکا به نسل کشی فلسطینیان
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول
  • (ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!