Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین حفاظت اطلاعات قوه قضائیه گفت: اولویت کاری ما سلامت اداری و امنیت شغلی است.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،مراسم تودیع و معارفه مدیر حفاظت اطلاعات دادگستری لرستان که با حضور مقامات ارشد قضایی استان و مدیران سازمانهای تابعه و دستگاه‌های اجرایی و مقامات امنیتی، نظامی و انتظامی استان در سالن همایش‌های دادگستری شهرستان خرم‌آباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهدوی جانشین حفاظت اطلاعات قوّه قضائیه در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه الزهرا(س) و ابراز خرسندی از حضور در استان ولایتمدار و شهید پرور لرستان بیان داشت: الحمدالله دادگستری استان لرستان از عملکرد خوبی در خدمت رسانی به مردم برخوردار است و از جمله استان‌های موفق در زمینه حفاظت اطلاعات محسوب می‌شود که با مدیریت کارآمد توانسته منشاء خدمات ارزنده‌ای باشد.

این مقام قضایی کشور سپس افزود: ارتقاء سلامت اداری و امنیت شغلی اولویت کاری ماست و همکاران خدوم دستگاه قضایی با وجود حجم بسیار بالای کاری و ایجاد تنش و استرس محیطی لیکن همواره با عملکرد خود موجبات رضایت عمومی را فراهم نموده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز نمود: سردار سلیمانی از جمله خدمتگزان واقعی به نظام بود که پس از 45 سال مجاهدت به آرزوی دیرین و پاداش واقعی خود یعنی شهادت رسید به همین مناسبت ما بایستی عرض تسلیت بگوییم به خودمان که جامانده‌ایم و تبریک عرض نماییم به این شهید والا مقام و تمامی شهدای گرانقدر اسلامی که چراغ راه ما و آیندگان هستند.

جانشین حفاظت اطلاعات قوّه قضاییه تصریح کرد: همکاران محترم دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه بایستی به خود افتخار کنیم که وظیفه خدمتگذاری به مردم در عرصه قضایی به ما سپرده شده است ما به عنوان همکاران شهید بهشتی بایستی به مبارزه جدی با مفسدین بپردازیم زیرا انتظار مردم از دستگاه قضایی بسیار بالا است.

مهدوی افزود: وظیفه ما تعالی و رشد عبودیت در جهت خداست و هرگاه تلاش و کار ما جنبه الهی به خود بگیرد عبادت محسوب می‌شود و با علم به اینکه دوره معاصر عصر دانایی و بصیرت است باید در برآوردن انتظاران به حق مردم از حاکمیت کوشش نماییم، مردم ولی نعمت ما و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران می‌باشند، وظیفه ما صرفا" خدمتگذاری است.

وی خاطرنشان کرد: در عصر دانایی مسئله رقابت در خدمت در جهت جلب رضایت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است؛ در شرایط فعلی و استفاده عموم از رسانه‌های ارتباط جمعی دیگر فاصله زمانی و مکانی مطرح نیست پس باید مراقب رفتار، گفتار و اعمال خود باشیم زیرا ما متولیان امر گسترش عدالت بایستی در قضاوت‌ها اصل بی طرفی واخلاق مداری را رعایت نماییم.

وی در پایان بیان داشت: براساس تحقیقات اخیر مشخص شده است 40 درصد مراجعات به محاکم قضایی بی مورد است و بایستی دانش حقوقی مردم را توسط رسانه ارتقاء بخشید تا حجم مراجعات و تعداد پرونده ها افزایش نیابد.

لازم به ذکر است در این مراسم از سیّد رحیم کاظمی مدیر اسبق حفاظت اطلاعات دادگستری استان تقدیر و حکم مسئولیت جناب آقای حسین رضا دلفان مسؤول جدید حفاظت اطلاعات دادگستری لرستان به وی ابلاغ شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حفاظت اطلاعات دادگستری جانشین حفاظت اطلاعات اولویت کاری ما دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است

به گزارش خبرگزاری مهر، سید صولت مرتضوی شامگاه دوشنبه در جشن بزرگ کارگران در مشهد اظهار کرد: تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود و این امنیت، خونخواهی از سرداران نظامی و مردم فلسطین در اقدام سپاه پاسداران انقلاب و عملیات وعده صادق را فراهم می کند.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با ابلاغ سلام رییس دولت سیزدهم به کارگران و خانواده آنان گفت: رهبر انقلاب کارگر ایرانی را ستون فقرات تولید کشور می‌دانند و در روایات اسلامی نیز به جایگاه پر اهمیت نیروی کار و کارگر توجه بسیاری شده است به گونه‌ای که پیامبر اسلام (ص) بر دست پینه بسته کارگران بوسه می‌زند.

وی افزود: همانطور که در بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان کارگری و کارفرمایی اشاره شد، از نگاه اسلام کارگر صاحب ارزش و کرامت است و این موضوع نشان از تفاوت دیدگاه اسلام با سایر تمدن ها و جوامع دارد که به کارگر صرفاً نگاه ابزاری دارند.

مرتضوی توجه به امنیت شغلی، آتیه، مسکن و سایر موضوعاتی که موجب آسایش خاطر کارگران شود را از دغدغه های مهم دولت مردمی بر شمرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص وضعیت مظلومان فلسطینی نیز اظهار کرد: هم اکنون شاهد هستیم که مردم فلسطین به خاطر دفاع از خاک و حق حیات خود، موردشدیدترین حملات و تجاوزات رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته اند و این اقدامات ظالمانه با حمایت دولت های غربی در حال رخ دادن است.

وی گفت: غذای مردم فلسطین اکنون همراه با خون است و وجدان های مردم جهان کجاست که این ظلم را برنتابند.

کد خبر 6092717

دیگر خبرها

  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • رسیدگی به پرونده‌های قضایی باحضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور
  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • سواستفاده از کارگران در قراردادهای کاری موقت
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است