Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر چین در تهران اعلام کرد که سازمان بهداشت جهانی به کشورها توصیه نمی‌کند محدودیت‌های سفر یا تجارت با چین اعمال کنند. ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «چانگ هوا» سفیر چین در کشورمان در پیامی در حساب توییتری خود نوشت: «امیدوارم همگان توجه داشته باشند که سازمان بهداشت جهانی به کشورها توصیه نمی‌کند محدودیت های سفر یا تجارت با چین اعمال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد این توییت سفیر چین در واکنش به احتمال لغو پروازهای چین در تهران صورت گرفته باشد. 

وزیر بهداشت کشورمان در توئیتی از نامه‌نگاری به معاون اول رئیس‌جمهوری برای ممنوعیت ورود مسافر از مبدأ چین به کشورمان خبر داده است

وی گفت: «در‌ نامه‌ای از آقای دکتر جهانگیری خواستم به وزارت خارجه و وزارت راه ابلاغ کند تا اطلاع ثانوی از ورود هرگونه مسافر از مبدأ چین به هر طریقی (هوایی، زمینی و دریایی) جلوگیری شود، همچنین تمام پایگاه‌های بهداشتی در تمام و‌رودی‌های کشور از آغاز شیوع کرونا در حال آماده‌باش کامل هستند.»

سازمان بهداشت جهانی (WHO) روز پنج‌شنبه در واکنش به شیوع روزافزون ویروس کرونا حالت فوق‌العاده بین‌المللی اعلام کرد و از تمام کشورهای جهان خواست برای مقابله با این ویروس مرگبار آمادگی لازم را داشته باشند.

ویروس مرگبار و به‌شدت مسری کرونا که شیوع آن از شهر «ووهان» چین آغاز شده، تاکنون حدود 8000 نفر را در چین و بیش از 20 کشور دیگر مبتلا کرده و به مرگ بیش از 170 نفر منجر شده است.

وزیر بهداشت خواستار شد؛ لغو سفرها از مبدا چینسازمان هواپیمایی: آماده تعلیق پروازهای چین هستیمعملیات تخلیه شهروندان ترکیه از ووهان چین


انتهای پیام/

R1016169/P/S8,90,95/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بهداشت جهانی چین در تهران سفیر چین بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمک های بشری روسیه به افغانستان

سفیر روسیه در کابل از ارسال یک محموله بزرگ کمک های بشری دیگر به افغانستان، این بار به شمال کشور خبر داده است.

دمیتری ژیرنوف، سفیر روسیه در کابل در مورد ارسال این محموله به خبرنگاران، با بیان این که، روسیه همیشه به مردم افغانستان کمک کرده است گفت: یک محمولۀ بزرگ کمک های بشری، متشکل از ۵۳۶ تن آرد ویتامین دار به شمال افغانستان منتقل می شود.

وی افزود: انتقال این کمک در چهارچوب تحقق سهم اصلی روسیه در بنیاد برنامه جهانی غذا (WFP) طی سال های ۲۰۲۳-۲۰۲۴ میلادی صورت می گیرد.

پیش از این نیز روسیه کمک‌های متداوم نقدی و غذایی به افغانستان کرده است.

 در ماه مارچ برنامه جهانی غذا از کمک یک میلیون دلاری روسیه به این برنامه در افغانستان خبر داده بود.

 این کشور در ماه جنوری نیز از ارسال 23 تن کمک بشردوستانه به افغانستان خبر داده بود.

روسیه به جامعه جهانی و سازمان ملل تأکید کرده که نباید کمک های بشردوستانه به افغانستان سیاسی شود و با آن، سیاسی برخورد گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره حمله احتمالی اسرائیل به رفح
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح، فاجعه انسانی خواهد بود
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است
  • ارسال کمک های بشری روسیه به افغانستان
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است