Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فتح الله زاده درباره علت استعفایش به صحبت پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

«علی فتح‌الله‌زاده»  درباره استعفایش گفت:

در این برهه زمانی احساس کردم به عنوان هیات عضوی از مدیره باشگاه استقلال نمیتوانم به تیم محبوبم کمکی کنم و استعفا کردم.

وی افزود:

برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدتی به عنوان عضوی از هیات مدیره این باشگاه بوده‌ام و دوستانم به من لطف داشتند. به عنوان گزینه مدیرعاملی این باشگاه نیز بوده‌ام اما این اتفاق رخ نداد.

علی فتح‌الله‌زاده خاطرنشان کرد:

من سال ها به عنوان مدیرعامل و در نقش احرایی حضور داشتم و احساسم بر این است در سمت هیات مدیره نمی توانم کار خاصی انجام دهم.

وی در پایان گفت:

آن چیزی که باعث شد چنین تصمینی بگیرم این بود که شرایط کمی خوب نیست و به هم ریخته است و امیدوارم فردی بیاید که بتواند کمک کند.

فتح‌الله‌زاده امروز(جمعه) برای بار دوم با انتشار پستی اینستاگرامی از سمت خود استعفا کرد.

وی بدنبال حواشی ایجاد شده پیرامون باشگاه استقلال پس از فسخ شدن یک طرفه قرارداد آندره آ استراماچونی و جدایی غیرمنتظره وی از جمع آبی‌ها و همچنین استعفای حسین فتحی مدیرعامل سابق باشگاه، به عضویت هیات مدیره باشگاه در آمده بود.

او پیش‌تر سابقه حضور در باشگاه استقلال را به عنوان مدیرعامل داشته و یکی از گزینه‌های اصلی تصدی مجدد این پست محسوب می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استعفا اخبار استقلال استعفا استقلال علی فتح الله زاده فتح الله زاده علی فتح الله زاده باشگاه استقلال هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن

به گزارش "ورزش‌ سه"، یکی از قسمت‌های مصاحبه خسرو حیدری در استودیو آنتن به حرف‌های او درباره پشیمانی از پیوستن به سپاهان مربوط می‌شود؛ صحبت‌هایی که با عصبانیت و ناراحتی هواداران اصفهانی مواجه شده است.

حیدری در این بخش از مصاحبه‌اش می‌گوید: «یکی از دلایلی که در استقلال خداحافظی کردم این بود که خاطره تلخ رفتن به سپاهان و یک سال حضور در این تیم را از ذهن هواداران تیم پاک کنم. صد در صد رفتن به سپاهان اشتباه بود. با آقای قلعه‌نویی رفتم و چند بازیکن دیگر استقلال هم آنجا بودند.» 
این صحبت‌های خسرو با واکنش سپاهانی‌ها مواجه شده و حتی روزنامه منتسب به باشگاه تیتر اول خود را به این موضوع اختصاص داده و نوشته: «خسرو جان! در آن سپاهان پرمهره بود و نبودت برای ما فرقی نداشت.»

حیدری در لیگ دهم با پیراهن سپاهان به میدان رفت و موفق شد با این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر هم دست پیدا کند ولی بلافاصله به استقلال بازگشت و آخرین قهرمانی در لیگ برتر را با پیراهن آبی در لیگ دوازدهم تجربه کرد.

دیگر خبرها

  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟