Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، در پی انتشار  خبری مبنی بر حمله سگ‌های ولگرد به «دختربچه گلفروش» در تاریخ ۸ بهمن، شهرداری منطقه ۲۰ پایتخت در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرد.

در بخشی از توضیحات شهرداری منطقه ۲۰ آمده است: با توجه به بررسی‌های انجام شده و تحقیقات میدانی کارشناسان منطقه ۲۰ شهرداری تهران، متأسفانه این حادثه‌ در روز یکشنبه مورخ  ۶ بهمن ماه ۱۳۹۸ ‌خارج از محدوده منطقه ۲۰ شهرداری تهران و در اراضی کشاورزی و زراعی نزدیک به روستای گلحصار در محدوده بخشداری کهریزک که سکونتگاهی غیررسمی است، رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گفت‌وگو با مادر این کودک مشخص شد، نام کودک آسیب‌دیده نصرت بلوچی و از اتباع عزیز کشور پاکستان است که در زمان وقوع حادثه در کنار مادر خود بوده و مادر به دلیل مراقبت از کودک خردسالی که در بغل داشته، نتوانسته زمان حمله سگ از کودک حادثه‌دیده مراقبت کند و همین به مجروح شدن کودک منجر شده است.

کودک آسیب‌دیده ابتدا در یکی از بیمارستان‌های منطقه ۲۰ بستری و سپس برای اقدامات تشخیصی و درمانی پیشرفته‌تر به بیمارستان دیگری منتقل شده است. شهرداری منطقه ۲۰، براساس مسئولیت اجتماعی و اخلاقی خود، از زمان وقوع حادثه و در طول مراحل درمانی به عیادت از کودک آسیب‌دیده اقدام و به کاهش تألمات جسمی و روحی او و خانواده‌اش کمک کرده است. قابل توضیح است که کودک آسیب‌دیده گل‌فروش و کودک کار نیست و خانواده او به سبزی‌کاری مشغول هستند.

کد خبر 481436 برچسب‌ها شهرداری شهر حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری شهر حوادث ایران شهرداری منطقه ۲۰ کودک آسیب دیده حمله سگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل

به گفته مدیرکل راهداری جنوب استان سیستان‌وبلوچستان حجم خسارات واردشده به راه‌های اصلی و روستایی بیش از ۳ هزار میلیارد تومان است.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • حمله مرگبار سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ساله در کرج
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • دومینوی آسیب‌ها با میکاپ دختربچه‌ها
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل