Web Analytics Made Easy - Statcounter

نواب رئیس هیات ژیمناستیک استان یزدر گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: لیگ ترامپولین باشگاه های کشور عصر امروز در بخش فینال با اعلام تیم های برتر به کار خود پایان داد.

او افزود: در بخش فینال این رقابت ها تیم آکوباتری اردبیل عنوان قهرمانی را از آن خود کردو دوتیم نوین فولاد یزد و تیم سرای نوظهوری تبریز نیز به ترتیب دوم وسوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نواب در ادامه به نتایج گروه C این رقابت ها اشاره کرد وگفت: در این گروه نیز تیم های کیش، هیات ژیمناستیک استان قزوین و هیات ژیمناستیک استان یزد به ترتیب اول تا سوم شدند.

او اظهار کرد: مسابقات لیگ باشگاه های ترامپولین کشور با حضور161 ورزشکار در قالب ۲۴ تیم از ۱۹ استان مختلف به مدت چهار روز به میزبانی یزد برگزار شد.

استان یزد با دو نماینده نوین فولاد یزد وهیات ژیمناستیک در این رقابت ها شرکت کرد.

ترامپولین یکی از شاخه های رشته ژیمناستیک محسوب می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی وزارت ورزش و جوانان مسابقات ورزشی هیات ژیمناستیک استان رقابت ها استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود

یکی از سهمیه های ایران در لیگ نخبگان به قهرمان جام جذفی اختصاص دارد.

طرفداری | با اعلام روشنک، مسئول جام حذفی فوتبال ایران، قهرمان این فصل از رقابت‌های جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان صعود می‌کند.

سهمیه ایران در این مسابقات ۱+۲ است و از همین‌رو تیم‌های اول و دوم لیگ برتر سهمیه مستقیم حضور در این رقابت‌ها را کسب می‌کنند و قهرمان جام حذفی راهی پلی‌آف می‌شود. لیگ نخبگان از امسال جایگزین لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

قرار است کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این رقابت ها جوایز بسیار باارزش تری را هم درنظر بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می رود
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون