Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@15:19:34 GMT

دومین یادواره شهدای روستای قلعه نو اراک برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۵۲۶۰

دومین یادواره شهدای روستای قلعه نو اراک برگزار شد

در آستانه فرار رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دومین یادواره شهدای روستای قلعه نو اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» امروز جمعه (11 بهمن) در یادواره شهدای روستای قلعه نو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون پاک همین شهدا به بار نشست و گرامیداشت یاد و خاطره این بزرگ مردان امری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه روح الله و دبیرکل کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با اشاره به اینکه راه شهدا همواره ادامه دارد، افزود: شهدای ایران اسلامی با تاسی از قیام عاشورا و حرکت در مسیر ارزش های اسلامی جان خود را فدا کردند و امروز نیز شهدای مدافع حرم و وطن با نثار جان خود ثابت کردند که راه شهدا همواره ادامه دارد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید، حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: مردم مومن، شهید پرور و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور در مراسم تشییع و بدرقه این شهید بزرگوار نشان دادن که ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا و تابع ولایت فقیه و ارزش های دینی هستند.

 

این مقام مسئول تبعیت از ولایت و حرکت در خط ولایت فقیه را بزرگترین خواسته شهدا دانست و بیان کرد: توجه به ولایت از مهمترین تاکیدات حاج قاسم بود و از هر فرصتی برای اعمال خواست و نظر ولایت استفاده می کرد.

سردار کریمی همچنین بر حرکت اقشار جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی در مسیر شهدا و امام شهدا تاکید کرد و ادامه داد: نسل جوانان و نوجوانان ایران اسلامی باید با تحقیق و پژوهش و مطالعه وصایای شهدا و امام شهدا صراط مستقیم را پیدا کرده و در این مسیر حرکت کنند.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه شهدا را بهترین الگو برای جوانان و نسل جدید  جامعه دانست و بیان کرد: شهدا اکثرا از جوانان و نوجوانان انقلابی بودند که با تبعیت از امام و رهبر و ولی امر خود در مسیر ارزش ها گام نهاد و جان خود را فدا کردند.

 

این مقام ارشد استان ترور حاج قاسم سلیمانی را نشان از ضعف و زبونی دشمنان به ویژه استکبار جهانی دانست و بیان کرد: دشمنان در طول این سال ها همواره با ترور ها و کارشکنی های فراوان در صد  ضربه زدن به انقلاب بودند ولی همواره ضربه را خودشان متحمل شدند.

 

سردار کریمی تحریم های ظالمانه را یکی دیگر از حربه های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب دانست و اضافه کرد: ملت ایران در طول چهل سال انقلاب اسلامی همواره توانست تحریم را به فرصت تبدیل کند و این تحریم ها سکوی برای پرش و استقلال و خودکفایی شد.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه فجر نماز جمعه خطبه نماز جمعه فهما شهادت حضرت زهرا س شهادت حضرت فاطمه زهرا س فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی استان مرکزی یادواره شهدا گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا ایران اسلامی حاج قاسم راه شهدا جان خود ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۵۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان

   

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان احمد علیرمضانی  اظهار داشت : شهدا مصداق آیات قرآن زنده اند و نزد پروردگار روزی می‌خورند و بسیاری از احادیث پیامبر (ص) هم براین پایه است که شهید شاهد است و شاهد اعمال ما است.
وی افزود: روزی معمولی رزق شهدا نیست بلکه روزی معنوی دارند، کتاب «کهکشان نیستی» احوالات سید علی قاضی را مطرح می‌کند و بسیار شیرین است.

وی همچنین در  صحبتش به موضوع اسراییل اشاره و اظهار کرد: اسراییل خود را به عنوان کشور برتر دنیا می‌دانست، اما با وعده صادق که رخ داد هیمنه پوشالی او از دست رفت.

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد