Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@22:29:34 GMT

اولین برد شاهین در لیگ آن هم بیرون خانه!

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۵۲۹۷

تیم فوتبال شاهین بوشهر پس از ۱۸ هفته بالاخره موفق شد به پیروزی برسد که این پیروزی را خارج از خانه و در یک بازی پرگل مقابل پیکان به دست آورد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم شاهین شهرداری بوشهر در چارچوب دیدارهای هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیدار خارج از خانه خود مقابل پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس به برتری 3 بر یک دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار از ساعت 15 امروز (جمعه) با قضاوت بیژن حیدری آغاز شد که برای تیم میزبان شهریار مغانلو (77 - پنالتی) گلزنی کرد، اما تک گل پیکانی‌ها نتوانست آنها را از شکست سنگین خارج از خانه نجات بدهد. سجاد حیدری‌مقدم (8)، سجاد مشکل‌پور (27) و اسماعیل شریفات (38) گلزنان تیم میهمان بودند که هر سه گل آنها در نیمه نخست به ثمر رسید تا شاهین شهرداری بوشهر به این ترتیب به نخستین پیروزی فصل خود دست یابد.

امیرحسین کریمی، محمد ستاری، ابراهیم صالحی و شهریار مغانلو از پیکان و ماکسیما کویلیتایا و اسماعیل شریفات از شاهین شهرداری با کارت زرد داور جریمه شدند.

شاهین با این پیروزی علاوه بر کسب اولین سه امتیاز فصل خود، 10 امتیازی شد تا پس از 18 هفته امتیازهای این تیم دو رقمی شود با این حال، جایگاهش در انتهای جدول تغییری نکرد. پیکان نیز 13 امتیاز باقی ماند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حمله به آرامکو علی اکبر صالحی حسن باقری معامله قرن کروناویروس شهر ووهان محمدرضا شجریان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شاهین بوشهر پیکان تابناک ورزشی حمله به آرامکو علی اکبر صالحی حسن باقری معامله قرن کروناویروس شهر ووهان محمدرضا شجریان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شاهین شهرداری خارج از خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۵۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک زندگی اسلامی عاملی برای پیروزی بر جنگ ترکیبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز در خطبه‌های امروز نماز جمعه گفت: کشور ما مبدا حرکت دینی است و به همین دلیل دشمن از همان ابتدای انقلاب، جنگ ترکیبی را علیه ما ترتیب داد و این جنگ هنوز هم ادامه دارد.
آیت الله دژکام تصریح کرد: همانطور که در حوزه نظامی با نوآوری به جایگاه بالایی دست پیدا کرده ایم باید برای پیروزی در جنگ فرهنگی و اقتصادی هم به موازات جنگ نظامی حرکت کنیم و با تقویت سبک زندگی اسلامی بر جنگ ترکیبی دشمن غالب شویم.
امام جمعه شیراز به ۱۵ اردیبهشت روز شیراز هم اشاره کرد و گفت شیراز اولین شهری بود که یک روز را به نام خودش ثبت کرد و این نشان دهنده پیشگامی شهرداری و شورای اسلامی شیراز است.
امام جمعه شیراز از تلاش‌های شهرداری و شورای شهرشیراز برای محرومیت زدایی در نقاط مختلف قدردانی و ابراز امیدواری کرد همه محله‌های شیراز هم به لحاظ سلامت شهری و هم محیط زیستی ساماندهی شود تا همه شهروندان به امکانات دسترسی داشته باشند.
آیت الله دژکام همچنین از مسئولان شهرداری خواست خط مترو حرم مطهر را طراحی و اجرا کنند تا مسیر دسترسی زائران به حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام تسهیل شود
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز در ادامه با بیان اینکه خداوند در قرآن درباره دوری از شراب و قمار تاکید زیادی کرده گفت: مبلغان دینی و مدیران رده‌های مختلف کشور وظیفه دارند با این مسائل رودررو شوند و برخورد کنند چرا که قانون مجازات اسلامی مصوبه سال ۱۳۹۲ تکلیف را در این زمینه روشن کرده است.

دیگر خبرها

  • اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم
  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران | بازگشت به خانه پدری
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • سبک زندگی اسلامی عاملی برای پیروزی بر جنگ ترکیبی
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی شدید ۱۰۰ خانه در امامزاده ابراهیم(ع)
  • توقف خارج از خانه ملوان و فولاد/نساجی از سد ذوب‌آهن گذشت
  • پیروزی 3-2 میلان در خانه ناپولی با گلزنی فن باستن و مارادونا (1 می، 1988) / فیلم
  • واکنش موسیالا به تساوی تلخ در آلیانتس‌ آره‌نا