Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید بازیکنان مورد نظر خود برای مصاف خانگی با رقیب همشهری را انتخاب کرد. ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان فهرست 19 نفره بازیکنانش برای مصاف فردا با اتلتیکومادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس زیدان نفرات زیر را برای دربی مادرید انتخاب کرده است:

دروازه‌بان‌ها: کورتوا، آرئولا و آلتوبه
مدافعان: کارواخال، میلیتائو، راموس، واران، مارسلو و مندی
هافبک‌‌ها: کروس، مودریچ، کاسمیرو، والورده، خامس و ایسکو
مهاجمان: بنزما، لوکاس واسکز، یوویچ و وینیسیوس جونیور.

به این ترتیب زیزو روی نام بازیکنان مانند گرث بیل، ادن ازار، رودریگو، براهیم دیاس، ماریانو دیاس و ناچو فرناندس خط کشیده است.

سیمئونه: کاراسکو همراه ما به سانتیاگو برنابئو می‌آید/ تعریف زیدان، برایم خوشایند بود

 

از بین این بازیکن تنها ادن ازار که بعد از پایان دوره ریکاوری‌اش تنها دو جلسه در تمرینات گروهی شرکت کرده و ماریانو که مصدوم است، آمادگی حضور در دربی را نداشتند و مابقی به صلاحدید زیدان در فهرست قرار نگرفته‌اند.

تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکومادرید فردا (شنبه) از ساعت 18:30 به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبرو یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال گرت بیل رئال مادرید زین‌الدین زیدان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال گرت بیل رئال مادرید زین الدین زیدان فوتبال گرت بیل رئال مادرید زین الدین زیدان سانتیاگو برنابئو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۵۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، رئال با لوکاس واسکز و 10 نفر دیگر مقابل بایرن در مونیخ. 

با محرومیت کارواخال، شماره 17 جایگاه تضمینی خود را در یازده‌تای ابتدایی به‌عنوان مدافع راست دارد. یک دوئل تاریخی برای او زیرا لوکاسِ جدید، دقیقاً مقابل بایرن "متولد" شد. 

در نیمه نهایی 2018 مقابل باواریایی‌ها بود که لوکاس برای اولین‌بار به‌عنوان مدافع راست به میدان رفت. بعد از اینکه در بازی رفت به دلیل مصدومیت کارواخال مجبور شد جای او را بگیرد، در بازی برگشت نیز زیدان به او اعتماد کرد و لوکاس در برنابئو مدافع راست رئال شد.

نه اشرف و نه ناچو و نه هیچ گزینه دیگری به لوکاس ترجیح داده نشد. رئال با لوکاس در دفاع راست به سومین فینال متوالی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و او آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشت تا زیدان به انتخاب و اعتمادش افتحار کند.

رئال مادرید-بایرن اولین آزمون بزرگ لوکاس به‌عنوان مدافع راست بود. در بازی‌های قبلی لوکاس همیشه نقش وینگر را برعهده می‌گرفت اما پس از بایرن-رئال، زیدان و سپس مربیان بعدی رئال متوجه شدند که می‌توان روی لوکاس به‌عنوان مدافع راست نیز حساب کرد. لوکاس هفته قبل در ال‌کلاسیکو بی‌نظیر کار کرد و فردا شب نیز رئالی‌ها چشم بسته به او در آلیانز اطمینان دارند.

دیگر خبرها

  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی