Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@09:57:19 GMT

پایان کار خانم دکتر قلابی پس از ۱۰ سال در تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۵۶۱۶

پایان کار خانم دکتر قلابی پس از ۱۰ سال در تهران

مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ دو زن را که بدون هیچ سابقه و مدرکی خود را پزشک معرفی کرده و طبابت کرده بودند، دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا، حدود دو ماه پیش بود که شکایتی از فعالیت غیرقانونی و اقدامات مجرمانه یک پزشک زن به پلیس آگاهی ارجاع شد و در پی آن ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و به مطب این پزشک مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آغاز تحقیقات مأموران که با مجوز قضایی انجام شد، این زن که خود را پزشکی حاذق معرفی کرده بود، شروع به تناقض گویی کرده و همین موضوع شک مأموران را بیشتر کرد و به همین دلیل از وی درخواست مدارک نظام پزشکی و تحصیلی شد، اما این زن ادعا کرد که هیچ کدام از این مدارک را به همراه ندارد.

با دستور مقام قضائی مطب این زن مورد بررسی قرار گرفته و در جریان آن مجوز طبابت زنی ۳۲ ساله به نام ناهید کشف شد که مشخص شد این مدرک جعلی است. در همین راستا نیز این زن دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد که در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد و گفت که مدرک را از یکی از دوستانش گرفته و با آن اقدام به تاسیس مطب کرده است. همچنین در تحقیقات بعدی مشخص شد که این زن تنها با اصول بوتاکس آشنا بوده و هیچ تخصص پزشکی ندارد.

با کسب این اطلاعات و با دستور قضایی عملیات برای دستگیری زنی که مدرک جعلی را در اختیار متهم قرار داده بود، آغاز شد که در جریان آن، این زن ۳۸ ساله نیز در مطبش واقع در محدوده میدان شهدا شناسایی و دستگیرشد؛ اما در جریان تحقیقات مشخص شد که او نیز فاقد هرگونه تخصص پزشکی است و حدود ۱۰ سال است که با عنوان پزشک فعالیت کرده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت با تایید این خبر اعلام کرد که برای هر دو متهم پرونده ای تشکیل شده و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم و کشف دیگر جرائم احتمالی و شاکیان در اختیار ماموران پایگاه ۵ پلیس آگاهی قرار دارند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: خانم دکتر قلابی خانم دکتر حوادث جریان آن پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل خشن دو برادر تهرانی با وینچستر در نمایشگاه خودرو

عقربه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ دوم بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲ را نشان می‌داد که ناگهان صدای هولناک تیراندازی در یک نمایشگاه خودرو در فشافویه سکوت شبانگاهی محله را در هم شکست و دقایقی بعد وقوع یک جنایت هولناک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

به گزارش ایسنا، طولی نکشید که ماجرای این جنایت در بی‌سیم‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پیچید. تیم جنایی پس از اینکه پای در نمایشگاه خودرو گذاشتند با جسد مرد جوانی مواجه شدند که براثر شلیک گلوله سلاح وینچستر به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد برادر مقتول در این سوء قصد مرگبار بوده و به شدت زخمی شده است.

کارآگاهان که در جریان تحقیقات متوجه دوربین‌های مداربسته نمایشگاه خودرو شده بودند به بازبینی فیلم آن پرداختند و چهره مرد جنایتکار را شناسایی کردند که با اقدامات اطلاعاتی مشخص شد او از اراذل و اوباش سطح یک تهران بوده و به جرم سرقت مسلحانه تحت تعقیب است.

پس از انتقال جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی، کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی مخفیگاه متهم را در پرند شناسایی کردند و متوجه شدند که احتمالا وی قصد دارد تا به صورت غیرقانونی کشور را ترک کند.

اواسط اردیبهشت‌ماه امسال، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به دنبال دریافت این اطلاعات مهم، بی‌ردنگ راهی مخفیگاه مورد نظر در محله پرند شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس مرد جنایتکار را در یک عملیات ضربتی بازداشت کردند. همچنین سلاح وینچستر در بازرسی‌ها کشف شد.

متهم در همان بازجویی‌های اولیه به قتل مرد جوان با سلاح وینچستر در نمایشگاه ماشین در فشافویه اعتراف و عنوان کرد به‌خاطر اختلافات شخصی دست به این جنایت هولناک زده است.

مرد جنایتکار برای روشن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات مقدماتی در اختیار کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • پاسخ به حاشیه‌سازی‌ها پیرامون انتصابات در دانشکده علوم خانواده
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • تکذیب مرگ پزشک طرحی در جاسک /در تهران فوت کرده
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد/ علوم پزشکی: در تهران فوت کرده
  • ماجرای تیراندازی، دکتر قلابی را رسوا کرد
  • فوت پزشک طرحی در جاسک کذب است
  • نسخه‌نویسی مرد مهاجر افغان با مهر پزشک زن | تیراندازی و زخمی شدن یک نفر دکتر قلابی را رسوا کرد
  • قتل خشن دو برادر تهرانی با وینچستر در نمایشگاه خودرو