Web Analytics Made Easy - Statcounter

زوج تنیس دختران ایران در مسابقات بین‌المللی تنیس جوانان قهرمان شد و مهتا خانلو و مشکات الزهرا صفی نیز به فینال مسابقات انفرادی راه یافتند. ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، مسابقات بین المللی تنیس جوانان در بخش دختران با قهرمانی نمایندگان ایرانی در بخش دو نفره و حضور نمایندگان ایران در فینال انفرادی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دختران، مشکات الزهرا صفی با نتایج 6 بر یک و 7 بر 5 کومبا نیان گادو از مالی را شکست داد و به فینال رسید و مهتا خانلو، ماندگار فرزامی را از پیش رو برداشت تا تنیسورهای حاضر در فینال مشخص شود.

در بخش دو‌نفره نیز تیم‌های مهتا خانلو و مشکات الزهرا صفی با نتایج 6 بر صفر و 6 بر 3 مقابل زوج درسا چراغی و ماندگار فرزامی به برتری رسید تا با این پیروزی در جایگاه نخست بخش دو‌نفره بایستند. تیم چراغی و فرزامی نیز دوم شد.

این مسابقات فردا با برگزاری دیدار فینال بخش انفرادی به پایان می‌رسد.

در این دوره از رقابت‌ها 32 تنیسور در بخش پسران از کشورهای ایران، فرانسه، سوریه، ترکیه، آلمان، لبنان و اکراین حضور دارند.

در بخش دختران نیز 25 تنیسور از کشورهای ایران ، ترکیه و مالی حضور دارند.

کرونا، مسابقات تنیس روی میز کاپ آسیا را به تعویق انداخت

انتهای پیام/

R1414/P/S27,3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تنیس ایران تنیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس ایران تنیس تنیس ایران تنیس مسابقات بین المللی تنیس جوانان مشکات الزهرا صفی بخش دختران بخش دو نفره مهتا خانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند

تیم زیر ۱۲ سال دختران ایران به مقام قهرمانی مسابقات غرب آسیا دست یافت.

طرفداری | رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا از سوم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شد که تیم ملی دختران ایران به مقام قهرمانی آن دست یافت.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی که با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور یافتند، با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد