Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@18:21:08 GMT

واکنش هانسی فلیک به دعوای ستاره های بایرن

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۵۹۲۵

واکنش هانسی فلیک به دعوای ستاره های بایرن

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ از بازگشت کینگزلی کومان به تمرینات تیمش بعد از مصدومیت ابراز رضایت کرد.


به گزارش "ورزش سه"، اواخر هفته گذشته تصاویری در خصوص درگیری ژروم بواتنگ و لئون گورتزکا، دو بازیکن آلمانی بایرن مونیخ منتشر شده و حواشی فراوانی در رسانه ها به پا کرد. هانسی فلیک مدعی شد خواهان جریمه شدن این دو بازیکن نیست، اما نمی خواهد دیگر شاهد چنین رفتارهایی در اردوی تیمش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حادثه درگیری در روز چهارشنبه: "ما این موضوع در داخل خود تیم مورد بحث و گفت و گو قرار دادیم. من درباره مجازات بازیکنان خاطی زیاد فکر نکرده ام، اما انتظار ندارم که دوباره چنین رفتاری را از آنها ببینم."

 

 

شرایط بازیکنان مصدوم: "من خوشحالم که کینگزلی کومان دوباره در تمرینات تیم شرکت می کند. کومان در حال حاضر شرایط خوبی داشته و شاید هفته آینده در ترکیب حضور داشته باشد. لوکاس هرناندز نیز ده روز است که در کنار تیم تمرین می کند و او می تواند هفته آینده دوباره در دسترس باشد."

 

رقابت شدید در ترکیب بایرن: "ما هفت بازیکن برای سه پست خط هافبک داریم و این رقابت بسیار بزرگی است. لئون گورتزکا مقابل شالکه بسیار خوب بازی کرد و او از خصوصیات فوق العاده ای برخوردار بوده و بسیار قوی است."

 

بازگشت لوکاس هرناندز و رقابت با داوید آلبا و دیویس: "هم اکنون دیویس و آلبا عملکرد خوبی دارند. ما باید مطمئن شویم که لوکاس به سطح قبل از اولین مصدومیت خود مانند روزهای حضور در اتلتیکومادرید شده و با 100 درصد توانایی به ما کمک خواهد کرد."

 

انتقال امره جان به دورتموند: "من نظر شخصی ام را در مورد امره جان گفته ام و دوباره آن را تکرار می کنم، امره جان دارای کیفیت بالایی بود و مهره ای تقویت کننده ای برای دورتموند محسوب می شود. من همچنین تأکید می کنم که ما بازیکنان با کیفیت فوق العاده ای داریم و من خوشحالم که این بازیکنان را در اختیار دارم."

هانس فلیک بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هانس فلیک بایرن مونیخ بایرن مونیخ هانسی فلیک امره جان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۵۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز سه‌شنبه باید در بازی حساس دور رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید میزبانی کند. بایرن با حذف آرسنال به این مرحله صعود کرده و در انتظار شاگردان کارلو آنچلوتی است.

تیم آلمانی روز گذشته در هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با نتیجه 2-1 حریفش را از پیش رو برداشت. لئون گورتسکا امیدوار است که تیمش در این بازی بهترین عملکرد را داشته باشد.

لئون گورتسکا در مورد بازی رئال گفت: "من به بایرن مونیخ ایمان کامل دارم. ما فصل پرتلاطمی را پشت سر گذاشتیم. لیگ قهرمانان آخرین شانس ما برای کسب عنوان قهرمانی است. ما خیلی خوب آماده خواهیم شد و برنامه خوبی برای بازی خواهیم داشت
به شدت منتظر این بازی هستم. هرگز برای بایرن مقابل رئال بازی نکرده‌ام. چه چیزی بهتر از این بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؟"

بازی در برنابئو با شالکه در سال 2015؟

آن بازی، یک بازی فوق العاده بود. همچنین این لحظه برای لروی سانه، که اولین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند، لحظه درخشانی بود. هواداران حریف ما را ایستاده تشویق کردند. یک شب جادویی در برنابئو داشتیم، اگرچه در پایان کافی نبود. این بار می‌خواهم با بایرن بهتر کار کنم.

روند تیم با وجود حذف آرسنال؟

فکر می‌کنم از زمان بازی مقابل آرسنال یک چیز جدیدی در بایرن ایجاد شد. بعد از بازی می‌توانستید آن را در رختکن احساس کنید.  این می‌تواند شروع بزرگی باشد.

دیگر خبرها

  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • دعوای لفظی محمد صلاح و کلوپ پیش از ورود ستاره به زمین | تلاش هم تیمی ها برای آرام کردن اوضاع | ویدئو
  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • دولت رئیسی با ۸ پاسخ عجیب به ضرب‌الاجل اقتصادی قالیباف واکنش نشان داد / دعوای مجلس و دولت شدت گرفت