Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که با نظر دراگان اسکوچیچ در نشست پیش از دیدار این تیم مقابل پرسپولیس حاضر شد بود، از آمادگی و انگیزه ی بالای تیمش برای مقابله با پرسپولیس تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، بهنام سراج که با دختر کوچکش به نشست پیش از دیدار صنعت نفت آبادان با پرسپولیس آمده بود، اظهار کرد: از اینکه دراگان در نشست نیامد عذرخواهی می کنم، زیاد تمایل ندارم جلوی دوربین ظاهر شوم اما نظر سرمربی تیم و باشگاه بود که بنده در این نشست بیایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراگان اسکوچیچ اعلام کردند که در نشست بعد از بازی به صورت کامل و مفصل با رسانه ها صحبت خواهند کرد.

او در ادامه از آمادگی تیمش برای دیدار فردا خبر داد و گفت: هفته ی گذشته متاسفانه بازی بدی انجام دادیم. هر چند می توانستیم نتیجه بگیرم و در جدول صعود کنیم. اما بچه ها در آن بازی تنبیه شدند تا بدانند اگر خوب تمرین نکنند و تمرکز نداشته باشند، نمی توانند نتیجه بگیرند. همه ی آنها برای بازی فردا از انگیزه ی بالایی برخوردار هستند و قول دادند که باخت هفته ی پیش مقابل نفت مسجدسلیمان را جبران کنند. آنها  قطعا هم برای مردم آبادان و هم برای تیم خودشان خواهند جنگید.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه در دیدار با پرسپولیس محروم و مصدوم نداریم، در خصوص چرایی عدم جذب زهیوی افزود: زهیوی بازیکن بسیار خوبی است. اما در خصوص عدم جذب او فقط این را بگویم که مشکل جذب زهیوی فنی نبود.

بهنام سراج در خصوص رویارویی صنعت نفت و پرسپولیس بیان کرد: دراگان اسکوچیچ فیلم‌های اخیر بازی پرسپولیس را دیده است. با اینکه تیم ما آنالیزور ندارد، اما دراگان در این خصوص بسیار باهوش عمل می‌کند و آنالیز خوبی از تیم ها بدست آورده است.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان افزود: به هر حال با آمدن گل محمدی شوک مثبتی به این تیم وارد شده است، اما ما برای بازی فردا فقط به سه امتیاز فکر خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که یحیی گل محمدی به نشست پیش از دیدار تیمش با صنعت نفت آبادان نیامد که پیش از این روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از خبرنگاران آبادان عذر خواهی کرده بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال پرسپولیس تهران بهنام سراج مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نشست پیش از دیدار دراگان اسکوچیچ بهنام سراج انگیزه ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۶۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد

نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت با حضور معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، مدیران عامل و مدیریت‌های امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا، نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت با حضور مهدی علی‌مددی، معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، مدیران عامل شرکت‌های نفت و گاز پارس، ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ملی حفاری ایران، نفت و گاز اروندان، مدیریت‌های امور حقوقی و منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت تشکیل شد.

در این نشست مشکلات ناشی از اعمال سقف خالص حقوق، عدم معافیت فوق‌العاده‌های مربوط به مشاغل و مزایای رفاهی از شمول مالیات و اعمال سقف پاداش سنوات خدمت کارکنان صنعت نفت مطرح شد.

در این باره ضمن بررسی احکام تکلیفی در قوانین بودجه سالانه کشور درباره اعمال محدودیت‌های مورد اشاره در صنعت نفت، مقرر شد با توجه به وجود ظرفیت قانونی افزایش سقف حقوق کارمندان صنعت نفت طبق بند «پ» تبصره ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در شورای حقوق و دستمزد کشور و هیئت وزیران، پیشنهادهای شرکت‌های اصلی اخذ، جمع‌بندی و به شورای حقوق و دستمزد ارائه شود، همچنین به‌منظور ارائه دستاوردهای حوزه صنعت نفت در سال‌های اخیر و اهداف و برنامه‌های مصوب‌شده برای افزایش تولید و نقش سرمایه انسانی در پیشبرد اهداف یادشده از حضور مدیران عامل شرکت‌ها نیز در نشست‌های تصمیم‌گیری شورای حقوق و دستمزد کشور استفاده تا به تصمیم مطلوب‌تر منجر شود.

دیگر خبرها

  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • برگزاری نشست روایتگری بیداری در اروند
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • طالبان به دنبال دانش خودروسازی
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان