Web Analytics Made Easy - Statcounter

هجدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم و معارف اهل بیت(ع) موسسات قرآنی وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور ۶ هزار و ۶۳۶ داوطلب خانم و آقا در قم برگزار شد. ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، هجدهمین آزمون سراسری حفظ مفاهیم قرآن کریم و معارف اهل بیت(ع) موسسات قرآنی وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آزمون 2 ساعته که در شبستان امام حسن عسکری(ع) مسجد مقدس جمکران برگزار شد، 6 هزار و 636 داوطلب خانم و آقا در 16 رشته از جمله حفظ کل و جزء قرآن کریم، ترجمه و تفسیر سوره بقره، حفظ و ترجمه نهج البلاغه، حفظ و ترجمه صحیفه سجادیه و نیایش های امام سجاد(ع) رقابت کردند.

تهران| المپیاد قرآن و عترت برای نخستین بار در اسلامشهر برگزار شدآزمون سراسری قرآن و عترت در استان خراسان جنوبی برگزار شدسیزدهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) به روایت تصویر

از میان این تعداد شرکت کننده 3 هزار و سیصد و نود و یک نفر خانم و مابقی آقا هستند، نتایج این آزمون در پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir منتشر می شود.

سید موسی حسینی کاشانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم مهمترین هدف از برگزاری ازمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم را ارزیابی قرآن آموزان موسسات و نهادهای فرهنگی ، وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و گفت: میزان شرکت کنندگان استان قم در این آزمون نسبت به پارسال افزایش حدود دو برابری داشته است.

سال 97 حدود 3500 نفر از قرآن آموزان موسسات زیر مجموعه ارشاد در این آزمون شرکت کردند.

انتهای پیام/452/ف

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هجدهمین آزمون سراسری حفظ حفظ و مفاهیم قرآن کریم برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۶۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!

به دلیل خرابی مهر هیات رسیدگی به موسسات و‌مراکز فرهنگی، از حدود ده روز گذشته موسسات برای صدور و تمدید مجوز با مشکلات عدیده مواجه شده اند.   به گزارش عصر خبر؛ طبق قانون موسسات و مراکز فرهنگی هرگونه تغییرات ‌و‌ تصمیمات موسسات و مراکز فرهنگی باید به مهر وزارت ارشاد  ممهور باشد و سپس برای ثبت به اداره ثبت شرکت ها ارسال شود.    جهت اطلاع وزارت ارشاد: ساخت مهر زیر دوساعت  سفارش آنلاین

  فرآیند ساخت مهر که کمتر از یک ساعت طول می‌شود بیش از ده روز است که در وزارت ارشاد طول کشیده است.     کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آزمون تخصصی حافظان قرآن در بوشهر و کنگان برگزار می‌شود
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد