Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، به نظر می رسد رفتن از سمت مصرف محصولات حیوانی به محصولات گیاهی بسیار سخت است اما لازم نیست این انتقال ناگهانی رخ دهد.

این روزها وبلاگ ها و وبسایت های آشپزی سرشار از دستورالعمل های آشپزی هستند. برخی از این دستورها ویژه گیاهخواران است. همین دستورالعملهای جدید می توانند انگیزه بخش و جذاب باشند و نگرش شما را نسبت به گیاهخواری تغییر دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بسیاری از موارد دستورهای غذایی تکراری و غیر جذاب، عاملی مهم در بی تفاوتی افراد نسبت به رژیمهای گیاهخواری است.

نکته جالب دیگر این است که می توانید گیاهانی را در خانه پرورش دهید و اتفاقا از همین گیاهان در رژیم غذایی خود استفاده کنید. برای مثال برخی سبزیجات و گیاهان فصل قابلیت پرورش خانگی را دارند. این موضوع به شما کمک می کند با اطمینان از سالم بودن گیاهان به سراغ گیاهخواری بروید.

یک موضوع مهم دیگر این است که بهتر است مرتب تحقیق کنید. درواقع گاهی برخی از افراد به علت مشکلات گوارشی، مصرف سبزیجات آلرژی زا و موارد مشابه دیگر، نسبت به مصرف سبزیجات حس خوبی ندارند، با این وجود بررسی پژوهش های جدید به شما کمک می کنند که نگرش خود را نسبت به تغذیه بر اساس سبزیجات تغییر دهید.

سعی کنید همیشه سبزیجات تازه مصرف کنید. می توانید این کار را با خرید کردن از مغازه های مطمئن انجام دهید.حتما با یک متخصص تغذیه مشورت کنید.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آلرژی سبک زندگی گوشت گیاهخواری سبک زندگی سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از افزایش ۳برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی در سال‌جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: «در یک ماه گذشته ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ‌های خودرو، دچار مسمومیت و ۱۴ نفر از آن‌ها در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند.»

به گزارش تسنیم، بابک یکتاپرست با بیان اینکه آمار مسمومیت با قارچ‌های وحشی در سال جاری نسبت به سال گذشته ۳۰۰ درصد رشد داشته است، اظهار کرد: «در سال‌جاری به‌دلیل افزایش حجم بارش‌ها، شاهد رویش انواع قارچ‌ها در طبیعت هستیم و متأسفانه گروه‌های مختلف طبیعت‌گرد این قارچ‌های خودرو را به‌عنوان قارچ خوراکی مصرف می‌کنند در حالی که این کار، عوارض مرگباری به‌همراه دارد.»

 وی افزود: از هشتم فروردین تا پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعداد ۵۳ نفر براثر مصرف قارچ‌های سمی و وحشی دچار مسمومیت شده‌اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: از این تعداد ۱۴ نفر بستری و ۳۹ نفر درمان و ترخیص شده‌اند و خوشبختانه تا این لحظه فوتی ثبت نشده است.

یکتاپرست با اشاره به رشد ۳ برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: بیشترین مسمومیت با قارچ‌های سمی در استان‌های فارس (۱۶ نفر)، لرستان (۱۲ نفر) و کرمانشاه (۱۰ نفر) رخ داده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بوشهر قلب تپنده موسیقی زندگی و حرکت است
  • فرمولی برای اینکه در زندگی موفق باشیم
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • خواص بی نظیر نخود فرنگی برای لاغری | هر فنجان نخود فرنگی چقدر کالری دارد؟
  • هشدار برای پرهیز از مصرف قارچ در طبیعت
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • با این مواد غذایی درد را فراموش کنید
  • کمی مهربان باشیم (بررسی زندگی و آثار دکتر هروی)