Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@03:50:25 GMT

لمپارد: ناامید نیستم، نسبت به شرایط آگاهم

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۶۴۶۱

لمپارد: ناامید نیستم، نسبت به شرایط آگاهم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی مدعی شد به دلیل عدم جذب بازیکن طراز اول احساس ناامیدی نمی کند.

 

به گزارش "ورزش سه"، با بخشیدن شدن جریمه چلسی و کسب مجوز حضور در بازار نقل و انتقالات زمستانی، اخبار زیادی در مورد انتقال بازیکنان بزرگ به این تیم منتشر شد که هیچکدام رنگ حقیقت به خود نگرفت. حالا فرانک لمپارد در نشست خبری پیش از بازی لسترسیتی، مدعی شد ناامید نیست و شرایط فوتبال را درک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رویارویی با برندان راجرز: "رابطه شخصی من با راجرز خیلی خوب بوده و من احترام زیادی برای او قائل هستم. عملکرد او در ساخت بازیکن فوق العاده است و راجرز همیشه تشنه یادگیری و کسب دانش بوده است. آنها در جام اتحادیه مغلوب شدند، اما حالا دیدار دیگری پیش رو دارند و ما باید مراقب باشیم، زیرا این شکست می تواند برای لسترسیتی الهام بخش باشد."

 

 

عملکرد چلسی در بازار نقل و انتقالات: "بازار 99 درصد برای ما بسته شده و اگر هم اتفاقی رخ دهد در مورد بازیکنان مدنظر شما نیست. من احساس ناامیدی نمی کنم و اگرچه علاقمند بودم بازیکنانی جذب چلسی شوند، اما می دانم شرایط در فوتبال چگونه است."

 

مصدومیت تامی آبراهام: "او امروز تمرین کرد و شرایط مساعدی داشت. البته ما فردا دوباره شرایط تامی آبراهام را بررسی خواهیم کرد، اما به نظر همه چیز مثبت است. دیگر بازیکنان نیز شرایط مساعدی دارند و هیچ بازیکنی از چلسی مصدوم نیست."

 

منتفی شدن جدایی اولیویه ژیرو: "او همیشه بازیکن فوق العاده بوده و قرار نیست چلسی را ترک کند. من همیشه تلاش می کنم کاری کنم بهنرین عملکرد ممکن را از بازیکنانم رقم بخورد."

چلسی فرانک لمپارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی فرانک لمپارد فرانک لمپارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۶۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل نیکولاس جکسون به وست هم (چلسی 4-0 وست هم)

دانلود (10.4MB)

دیگر خبرها

  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • گل دوم نیکولاس جکسون به وست هم (چلسی 5-0 وست هم)
  • گل نیکولاس جکسون به وست هم (چلسی 4-0 وست هم)
  • گل کول پالمر به وست هم (چلسی 1-0 وست هم)
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود