Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه طی سخنانی کوتاه تصریح کرد: تسلط فکری و تسلط مالی و منفعت هایی هستند که اجازه ورود و برخی از اصلاحات را نمی دهند.باید به مسائل نهادی توجه کرد. دین و اخلاق و فرهنگ می تواتد زیر بنای حل مسائل زیادی باشد. باید سخنان افراد برجسته را پذیرفت.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، احمد توکلی در جلسه پویش اقتصادی راه نو با موضوع اولویت های اقتصادی مجلس یازدهم اظهار کرد: عوامل محیطی بر رد صلاحیت ها نیز موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمبود وقت و باز بودن دروازه ها باعث می شود هرکس می خواهد به میدان می آید. در فرانسه هرکس می خواهد نامزد انتخابات شود باید از تعدادی افراد امضاء جمع کند.
وی در ادامه تاکید کرد : یکی از مسائل مهم کشور این است که برخی از ناکارآمدی ها در فرآیند تصمیم گیری اثر می‌گذارد. زمانی که فردی بی سواد و فاسد رئیس یک کمیسیون می شود به دلیل ساختار ناکارآمد است. مالیات بر عایدی سرمایه را دو بار در مجلس با زحمت مطرح کردیم. رییس وزارت ذی ربط چون مخالف بود ادعا کرد باعث تورم می شود و تصویب نشد. بار دیگر مطرح شد و مجددا تصویب نشد.
وی افزود: تسلط فکری و تسلط مالی و منفعت هایی هستند که اجازه ورود و برخی از اصلاحات را نمی دهند.باید به مسائل نهادی توجه کرد. دین و اخلاق و فرهنگ می تواند زیر بنای حل مسائل زیادی باشد. باید سخنان افراد برجسته را پذیرفت. برچسب ها: احمد توکلی

منبع: خرداد

کلیدواژه: احمد توکلی احمد توکلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۶۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه عضویت در باشگاه انقلاب خبرساز شد

انتشار تصویری از تعرفه عضویت در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب در فضای مجازی خبرساز شد.

میلاد نوری یکی از شهروندان این عکس را منتشر کرد و نوشت:

عضویت باشگاه انقلاب برای ایرانی‌ها سالی ۳.۵۰۰.۰۰۰ تومان شده.

برای "افراد خارجی" ۳.۰۹۱.۵۰۰ تومان. تقریبا ۴۰۹.۰۰۰ تومان کمتر از ایرانی‌ها.

برای ایرانی‌ها دیگه امکان یک بار ورود وجود نداره. اما برای خارجی‌ها امکان ورود مهمان با ۳۷.۲۰۰ تومان (کمتر از یک دلار) شرایط فراهمه.

منبع: برترین‌ها

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تعرفه عضویت در باشگاه انقلاب خبرساز شد
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • فرودگاه شارل دوگل فرانسه به پزشک فلسطینی اجازه ورود نداد
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • پشت پرده پلمب‌شدن دو طبقه باشگاه استقلال / چرا کسی اجازه ندارد به این طبقات برود؟
  • طرح جلوگیری از ورود مستقیم فاضلاب برخی محله‌ها به خورها آغاز می‌شود
  • مجلس دوازدهم در پیگیری مسائل اقتصادی یک‌صدا خواهد بود
  • اولویت مجلس خدمتگزاری به بخش مالی اقتصاد باشد
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است