Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@18:35:38 GMT

توخل: کاوانی در PSG ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۶۷۳۴

توخل: کاوانی در PSG ماندنی شد

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن خبر از ماندن ادینسون کاوانی در این تیم داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد جدایی احتمالی کاوانی از پاری سن ژرمن و انتقال او به تیم هایی چون اتلتیکومادرید، یونایتد و یا چلسی منتشر شده بود. توماس توخل اما در روز پایانی بازار نقل و انتقالات زمستانی مدعی شد مهاجم اوروگوئه ای در پاریس ماندنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توماس توخل گفت: "شرایط کاوانی دشوار بوده و خوب خواهد شد، اما کاوانی احساس خوبی پیدا خواهد کرد. او باید اعتماد به نفسش را دوباره بدست آورد و ریتم خود را بازیابد، این برای یک مهاجم طبیعی است. کاوانی بازیکن خوبی برای این باشگاه بوده و ما همیشه عادت داشته ایم که در کنار هم باشیم. فردا کار دوباره برای کاوانی شروع می شود و خواهیم دید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

کاوانی چندین هفته را از دست داد، به همین دلیل ما باید صبور باشیم. قرار نیست کاوانی خیلی سریع فردا بهترین بازی خود را انجام دهد. اما اگر او بتواند بهترین سطح خود را پیدا کند، تبدیل به بازیکن بسیار مهمی برای ما خواهد شد.

آینده توماس مونیه؟ او نیز بازیکنی خیلی مهم برای ما در این فصل بوده است، اما باقی موارد تنها معطوف به مربی و بازیکن نیست و نظرات مختلف از سوی بین مدیر برنامه، بازیکن و باشگاه وجود دارد. من از توماس راضی هستم. او خوب بازی کرده، سخت تلاش کرده و بازیکن بزرگی برای ما به شمار می آید. من به او اطمینان زیادی دارم، اما در مورد باقی موارد ما باید صبور باشیم."

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: توماس توخل فوتبال کاوانی پاری سن ژرمن توماس توخل برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۶۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمدمهدی احمدی در حاشیه آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی در خصوص اینکه ایا درویش در باشگاه پرسپولیس ماندنی است یا خیر اظهار کرد: او و سایر اعضای هیات مدیره حداقل تا پایان مسابقات که 5 هفته از آن باقی مانده است رد باشگاه ماندنی خواهند بود.

وی افزود: فقط یک صندلی در هیات مدیره خالی است که یک ناظر مالی منصوب خواهیم کرد که کارها در کنار سایر اعضا پیش برود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!
  • جمعه به یاد ماندنی با کوهنوردان دیار الوند
  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • درویش در پرسپولیس ماندنی شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم