Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المسیره، محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی سیاسی انصارالله در جمع صد‌ها هزار نفر از مردم صنعا که برای مخالفت با معامله قرن به خیابان‌ها آمده بودند، تاکید کرد فلسطین همواره در قلب مردم یمن خواهد ماند و هرگز از این مساله دست نخواهند کشید.

رئیس کمیته عالی سیاسی یمن تاکید کرد: «موضع ما در قبال مساله فلسطین ثابت است؛ چرا که آن را یک واجب دینی و ایمانی بر خود می‌دانیم و خانه‌ای که شایسته مراقبت و حفاظت به شمار می‌رود، همان بیت‌المقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

الحوثی درباره حامیان عربی رژیم اشغالگر قدس نیز گفت: «کسی که نمی‌تواند به معامله قرن نه بگوید، توانایی جنگ را ندارد مگر اینکه در کنار اسرائیل باشد. نتیجه معامله قرن و دیگر طرح‌ها را به سمت پیروزی مردم فلسطین است.»

بیشتر بخوانید: خالد البطش: فلسطین فروشی نیست

محکومیت معامله قرن در استانبول ترکیه

محمد علی الحوثی گفت: «مردم یمن به ایستادگی در کنار فلسطینی‌ها افتخار می‌کنند. اگر تمامی خیابان‌های صنعا را نیز محاصره کنند، مردم بار دیگر فریاد نه به معامله ترامپ سر خواهند داد.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انصارالله یمن دونالد ترامپ معامله قرن فلسطین اشغالی معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید پاکستان بر توقف جنگ غزه و حل مساله فلسطین در اجلاس سازمان شانگهای

از روابط عمومی وزارت دفاع و تولیدات دفاعی پاکستان، خواجه محمد آصف در رأس هیاتی برای شرکت در نشست سالانه وزرای دفاع کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای به میزبانی دولت قزاقستان به شهر آستانه پایتخت این کشور سفر کرده است.

وزیر دفاع پاکستان همچنین با برخی از همتایان خود از کشور‌های دوست و عضو سازمان همکاری شانگهای دیدار و در خصوص همکاری‌های دفاعی دوجانبه گفتگو کرد.

در این دیدار‌ها حوزه‌های مختلف مورد علاقه دوجانبه از جمله امنیت منطقه‌ای، مبارزه با تروریسم، وضعیت افغانستان و بررسی اولویت‌های امنیت ملی، تهدیدات افراطی، مدیریت مرز‌ها و امنیت دریایی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر دفاع پاکستان اظهار داشت که این کشور به شدت نگران تشدید وخامت اوضاع در غزه است و افزود: ما همواره از راه حلی عادلانه، جامع و پایدار برای مساله فلسطین که در حقوق بین الملل و در راستای قطعنامه‌های مربوطه سازمان ملت تثبیت شده، دفاع می‌کنیم.

وی تاکید کرد: پاکستان بر تعهد تزلزل ناپذیر خود به سازمان همکاری شانگهای تاکید می‌کند و مصمم به تعمیق و گسترش هرچه بیشتر تعاملات با اعضای آن است.

سازمان همکاری‌های شانگهای (SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • شاهد «یقه‌گیری» نمایندگان مجلس دوازدهم نخواهیم بود
  • قیمت رحم اجاره‌ای سر به فلک کشید/ بازار اجاره رحم در چارتر دهه هفتادی‌ها
  • تاکید پاکستان بر توقف جنگ غزه و حل مساله فلسطین در اجلاس سازمان شانگهای
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • وعده صادق قدرت اشغالگران قدس را به زیر کشید
  • انصارالله یمن سرکوب معترضان در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد
  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد/تحرکات دشمن شکست خورده است
  • هر جوان فلسطینی به قدر یک لشکر تاثیر دارد
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر