Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@10:25:58 GMT

ابهام در خط دفاعی استقلال برای دیدار با نفت

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۷۱۰۲

به گزارش پارس نیوز، تیم استقلال فردا (شنبه) در هفته هجدهم لیگ برتر باید به مصاف نفت مسجدسلیمان برود.

در این دیدار، فرهاد مجیدی با چالش بزرگی روبه‌رو خواهد شد. در خط دفاعی، سیاوش یزدانی و عارف غلامی مصدوم بوده و به این دیدار نمی‌رسند.

محمد دانشگر محروم است و نمی‌تواند استقلال را همراهی کند. به این ترتیب، فرهاد مجیدی برای خط دفاعی تنها روزبه چشمی و شاهین طاهرخانی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه استقلال از سیستم سه دفاعه استراماچونی استفاده می‌کند، مجیدی با کمبود بازیکن روبه‌رو است.

البته او عظیم کوگ را در اختیار دارد که به تازگی در نیم فصل دوم به جمع آبی‌پوشان اضافه شده است. باید دید سرمربی جوان استقلال فردا با چه بازیکنانی خط دفاعی تیمش را می‌چیند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استقلال استقلال تهران خط دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۷۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا باید در دیداری حساس از هفته بیست و ششم به مصاف ذوب آهن برود. آتیلا حجازی سرپرست جدید آبی ها برای حضور در جلسه هماهنگی پیش از بازی، راهی ساختمان سازمان لیگ شده بود.

وی درخصوص حضورش در این جلسه گفت: امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال - ذوب‌آهن بود. درخصوص دیدار فردا باید بگویم که تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به‌عنوان بازوی توانمند، در استادیوم حضور یافته و کنارمان باشند. همانطور که آنها از ابتدای فصل در کنارمون بودند، به شدت به حضورشان نیازمندیم.

حجازی درباره بازی هفته پایانی استقلال برابر پیکان و اینکه آیا این دیدار با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

او در مورد اینکه وضعیت استقلال را در پنج هفته پایانی چگونه می بیند نیز پاسخ داد: شرایط حساسی است و تمام ارکان باشگاه، کادرفنی و بازیکنان به این موضوع واقف هستند. همه تلاش می کنند و امیدوارم که به نتیجه برسیم.

حجازی در پایان و درخصوص انتظارش از هواداران چیست، پاسخ داد: حمایت، حمایت و حمایت.

دیگر خبرها

  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ۱۳ استان در معرض تهدید سن و زنگ زرد هستند
  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)